Nie otrzymałeś kodu rejestracyjnego od razu? Przypadkowo zgubiłeś kod rejestracyjny produktu FoneDog? Nie martw się! Wyślij swój prawidłowy adres e-mail i numer zamówienia, a zespół wsparcia zawsze będzie tu, aby Ci pomóc.
Uwaga:
Zwykle otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, która zawiera szczegóły Twojego zamówienia i kod rejestracyjny w ciągu godziny po udanym zamówieniu. Jeśli nie możesz go znaleźć. Sprawdź folder SPAM na wypadek, gdyby został oznaczony jako SPAM.
Upewnij się, że wprowadzony kod aktywacyjny jest prawidłowy. Dobrze jest skopiować i wkleić kod z otrzymanej wiadomości e-mail, aby uniknąć błędów.
Nadal masz pytania? Wyślij nam wiadomość. Odpowiemy w ciągu 48 godzin. Możesz skontaktować się z nami pod adresem [email chroniony]