Polityka zwrotów oprogramowania FoneDog
FoneDog stawia każdego klienta na pierwszym miejscu i jesteśmy zaangażowani w opracowywanie prostych w obsłudze rozwiązań programowych dla każdego użytkownika mobilnego dzięki produktom i usługom FoneDog.
Całe oprogramowanie FoneDog zapewnia bezpłatną wersję próbną dla klientów przed podjęciem decyzji o zakupie pełnej wersji. Wersje próbne oferują wystarczającą liczbę usług, aby klienci mogli wypróbować je z limitem użytkowania. FoneDog zaleca naszym klientom wypróbowanie produktu, aby przed zakupem upewnić się, czy jest to ten, którego potrzebujesz. Pomaga to również klientom uniknąć zakupu niewłaściwego produktu.
Gwarancja zwrotu pieniędzy
FoneDog zapewnia 7-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla abonentów miesięcznych, 15-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla abonentów rocznych i 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla abonentów dożywotnich w oparciu o zaakceptowane okoliczności, abyśmy mogli oferować nasze najlepsze usługi i produkty. Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatne wersje próbne do wypróbowania przed zakupem, zwroty zostaną zatwierdzone w ramach tej gwarancji tylko w zaakceptowanych poniżej okolicznościach. Jeśli zakup przekracza okres gwarancji zwrotu pieniędzy określony dla produktu lub wykracza poza akceptowalne okoliczności, zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany.
Okoliczności braku zwrotu
Ponieważ FoneDog oferuje bezpłatną wersję próbną do wypróbowania przed zakupem, FoneDog zasadniczo nie zwraca ani nie wymienia produktów w następujących sytuacjach:
- Niezapoznanie się z opisem produktu przed zakupem, a tym samym skutkujące niezadowoleniem z funkcji produktu. Zdecydowanie zaleca się, aby każdy klient przeczytał opis produktu i wypróbował bezpłatną wersję próbną przed zakupem.
- Zwrot pieniędzy za nieotrzymanie kodu rejestracyjnego po pomyślnym złożeniu zamówienia. Ogólnie rzecz biorąc, kod rejestracyjny zostanie wysłany automatycznie w ciągu 1 godziny. Ale czasami może to być opóźnione z powodu ustawień spamu e-mail, problemów z Internetem itp. W takim przypadku skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej FoneDog. Kod rejestracyjny dla klientów odzyskamy najszybciej jak to możliwe w ciągu 24 godzin.
- Zakup złego produktu, po którym nastąpił już zakup właściwego produktu od innej firmy.
- Żądanie klienta dotyczące zwrotu pieniędzy w związku ze skargą dotyczącą oszustwa związanego z kartą kredytową lub inną nieautoryzowaną płatnością. Ponieważ FoneDog współpracuje z niezależną platformą płatniczą, nie ma możliwości monitorowania autoryzacji podczas płatności. W takim przypadku FoneDog zaleca klientom skontaktowanie się z wydawcami kart w przypadku oszustwa. A zwrot pieniędzy nie może zostać przyjęty.
- Klient dokonuje „zmiany zdania” po zakupie.
- Po dokonaniu zakupu nie można go zwrócić z powodu niezgodności z systemem operacyjnym. FoneDog gorąco zaleca klientom wypróbowanie oprogramowania przed zakupem.
- W przypadku problemów technicznych klienci powinni współpracować z zespołem wsparcia FoneDog w celu dostarczenia szczegółowych informacji, zrzutów ekranu i plików. Żądanie zwrotu pieniędzy nie będzie możliwe, jeśli klienci odmówią współpracy lub wypróbowania rozwiązań dostarczonych przez FoneDog.
- Prośba o zwrot pieniędzy za problemy techniczne po aktualizacji oprogramowania, jeśli zamówienie przekracza 30 dni.
Okoliczności kwalifikowalnego zwrotu
FoneDog oferuje zwrot pieniędzy lub wymianę produktu w następujących okolicznościach.
Zakup tego samego produktu dwa razy w tym samym czasie. Po potwierdzeniu przez Zespół Wsparcia FoneDog, FoneDog zwróci klientowi jeden z produktów lub wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.
Zakup dwóch produktów o podobnych funkcjach. W takim przypadku FoneDog zwróci pieniądze za jeden z produktów lub w razie potrzeby wymieni jeden program na inny produkt FoneDog.
W ciągu 30 dni nie dostarczono żadnego rozwiązania problemów technicznych oprogramowania. W takim przypadku FoneDog zwróci zakup, jeśli klient o to poprosi.
Po dokonaniu zwrotu odpowiednia licencja zostanie dezaktywowana.
Ostatnia aktualizacja: grudzień 2022 r