Pytanie 1. Urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć?
Jeśli stwierdzisz, że Twoje urządzenie jest połączone, ale nie może zostać wykryte przez funkcję Transfer telefonu, możesz zastosować się do poniższych wskazówek.
W przypadku systemu iOS: co się stanie, jeśli nie można wykryć urządzenia z systemem iOS?
Dla Windows 32-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win32
Dla Windows 64-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win64
Dla MacOS:https://www.apple.com/itunes/download/macos
Po zainstalowaniu najnowszej wersji iTunes uruchom iTunes i sprawdź, czy iTunes rozpoznaje Twojego iPhone'a/iPada/iPoda. Jeśli urządzenie nie może zostać wykryte przez iTunes, oznacza to, że Twój komputer musi komunikować się z podłączonym urządzeniem.
Dla Androida: Co się stanie, jeśli nie można wykryć Twojego urządzenia z Androidem?
Jeśli nadal nie możesz rozpoznać swojego urządzenia przez Transfer telefoniczny, skontaktuj się z pomocą techniczną FoneDog za pośrednictwem [email chroniony]
Pytanie 2. Czy muszę mieć zainstalowany program iTunes na komputerze, jeśli korzystam z funkcji Transfer telefonu?
Upewnij się, że iTunes jest zainstalowany na Twoim komputerze i przechowuj go w najnowszej wersji, jeśli korzystasz z funkcji Transfer telefonu. Jeśli nie masz iTunes na swoim komputerze, po podłączeniu urządzenia iOS do programu pojawi się monit o zainstalowanie najnowszej wersji iTunes.
Do prawidłowego działania Transfer telefonu wymaga pewnych danych z iTunes, chociaż iTunes nie powinien być uruchamiany, gdy działa Transfer telefonu. Jeśli jednocześnie korzystasz z usługi Phone Transfer i iTunes, pojawi się następujący komunikat:
Jeśli odinstalujesz iTunes ze swojego komputera, Twoje urządzenie z systemem iOS nie zostanie rozpoznane przez funkcję Phone Transfer, dlatego iTunes jest niezbędny do wykrycia iPhone'a, iPada lub iPoda.