Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Często zadawane pytania dotyczące transferu telefonu

Jak rozwiązać typowe pytania, które możesz napotkać.

Pytanie 1. Urządzenie jest podłączone, ale nie można go wykryć?

Jeśli stwierdzisz, że Twoje urządzenie jest połączone, ale nie może zostać wykryte przez funkcję Transfer telefonu, możesz zastosować się do poniższych wskazówek.

W przypadku systemu iOS: co się stanie, jeśli nie można wykryć urządzenia z systemem iOS?

  1. Podłącz ponownie iPhone'a, iPada lub iPoda do komputera. Po podłączeniu urządzenia do komputera odblokuj je i wybierz „Zaufaj” na swoim urządzeniu.
  2. Zmień kabel USB na inny i spróbuj ponownie. I upewnij się, że Twój iPhone / iPad nie znajduje się w trybie odzyskiwania lub w trybie DFU.
  3. Upewnij się, że używasz najnowszej wersji iTunes. W przeciwnym razie zaktualizuj iTunes do najnowszej wersji:

Dla Windows 32-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win32

Dla Windows 64-bit:https://www.apple.com/itunes/download/win64

Dla MacOS:https://www.apple.com/itunes/download/macos

Po zainstalowaniu najnowszej wersji iTunes uruchom iTunes i sprawdź, czy iTunes rozpoznaje Twojego iPhone'a/iPada/iPoda. Jeśli urządzenie nie może zostać wykryte przez iTunes, oznacza to, że Twój komputer musi komunikować się z podłączonym urządzeniem.

Dla Androida: Co się stanie, jeśli nie można wykryć Twojego urządzenia z Androidem?

  1. Odłącz telefon z Androidem od komputera i podłącz go ponownie.
  2. Spróbuj z innym kablem USB.
  3. Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji programu.
  4. Zmień tryb ładowania na Transfer. Po podłączeniu urządzenia przesuń palcem w dół ekranu, jeśli zobaczysz powiadomienie „Ładowanie przez USB”, rozwiń je i dotknij. W wyskakującym oknie kliknij Prześlij pliki.
  5. Jeśli na Twoim urządzeniu pojawi się żądanie „MTP connect”, zezwól na nie.

Jeśli nadal nie możesz rozpoznać swojego urządzenia przez Transfer telefoniczny, skontaktuj się z pomocą techniczną FoneDog za pośrednictwem [email chroniony]

Pytanie 2. Czy muszę mieć zainstalowany program iTunes na komputerze, jeśli korzystam z funkcji Transfer telefonu?

Upewnij się, że iTunes jest zainstalowany na Twoim komputerze i przechowuj go w najnowszej wersji, jeśli korzystasz z funkcji Transfer telefonu. Jeśli nie masz iTunes na swoim komputerze, po podłączeniu urządzenia iOS do programu pojawi się monit o zainstalowanie najnowszej wersji iTunes.

Do prawidłowego działania Transfer telefonu wymaga pewnych danych z iTunes, chociaż iTunes nie powinien być uruchamiany, gdy działa Transfer telefonu. Jeśli jednocześnie korzystasz z usługi Phone Transfer i iTunes, pojawi się następujący komunikat:

Jeśli odinstalujesz iTunes ze swojego komputera, Twoje urządzenie z systemem iOS nie zostanie rozpoznane przez funkcję Phone Transfer, dlatego iTunes jest niezbędny do wykrycia iPhone'a, iPada lub iPoda.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.