Pytanie 1. Czy produkty FoneDog działają na Windows 8,10 i 11?
Obecnie wszystkie produkty FoneDog Windows są w pełni kompatybilne z Windows 8,10 i 11
Pytanie 2. Dlaczego powinienem otrzymać pełną wersję, a nie tylko bezpłatną wersję próbną?
Zarówno wersja próbna, jak i pełna wykonują te same zadania, z tą różnicą, że w wersji próbnej można jedynie przeglądać odzyskane pliki. Dzięki pełnej wersji możesz przeglądać ORAZ odzyskiwać te pliki. Przy zakupie pełnej wersji wyślemy Ci kod rejestracyjny. Zweryfikuj swój kod, a następnie odzyskaj pliki, które przeglądałeś w bezpłatnej wersji.
Pytanie 3. Jakie mam opcje wsparcia?
Oferujemy system zgłoszeń do pomocy technicznej za pośrednictwem naszego centrum wsparcia, a nasz zespół wsparcia odpowie na Twoje pytania w ciągu 12 godzin (od poniedziałku do piątku) i w ciągu 48 godzin w weekendy (sobota-niedziela).
Adres e-mail: [email chroniony]
Śledź nas na Twitterze: FoneDog na Twitterze
Śledź nas na facebooku: FoneDog na Facebooku
Pytanie 4. Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?
Oto kilka rozwiązań, których możesz potrzebować: