Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Często zadawane pytania dotyczące odzyskiwania danych w systemie Android

Rozwiąż najczęstsze pytania, które możesz napotkać.

Pytanie 1. Dlaczego moje urządzenie nie zostało rozpoznane?

W Twoim przypadku wykonaj następujące kroki, aby to naprawić:

  1. Najpierw odinstaluj bieżący program, a następnie pobierz najnowszy program, korzystając z poniższego łącza:

    Kliknij, aby pobrać najnowszy program (Windows)

    Kliknij, aby pobrać najnowszy program (Mac)

  2. Włącz debugowanie USB. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, zapoznaj się z tym tutorialem:

    Jak włączyć debugowanie USB na telefonie z Androidem

  3. Podłącz urządzenie do komputera kablem USB i przeciągnij menu rozwijane w dół. Następnie wybierz tryb „MTP” lub tryb „PTP”.

    W przypadku urządzeń LG połączenie jest możliwe tylko w trybie Aparat (PTP) / Wyślij obrazy (PTP). Zobacz poniżej:

    Połącz swoje urządzenie
  4. Podłącz ponownie kabel USB, aby podłączyć urządzenie.
  5. Upewnij się, że na komputerze jest zainstalowany właściwy sterownik.

    Oto link umożliwiający znalezienie odpowiedniego sterownika dla Twojego urządzenia: Pobierz sterownik dla swojego urządzenia

Pytanie 2. Czy urządzenie powinno zostać autoryzowane?

Tak! Niektóre urządzenia wymagają autoryzacji podczas podłączania do komputera. Na urządzeniu pojawi się wskazówka „Zawsze zezwalaj z tego komputera”. Jeśli w oknie zachęty nie ma żadnych informacji związanych z innymi operacjami, podłącz urządzenie ponownie.

Pytanie 3. Jak mogę otworzyć tryb debugowania USB?

Otwórz poprawnie tryb debugowania USB. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, w zależności od systemu operacyjnego Android:

Dla systemu Android 4.2 lub nowszego

  1. Znajdź Ustawienia na urządzeniu.
  2. Kliknij Informacje o urządzeniu.
  3. Znajdź numer kompilacji i dotknij go 7 razy w sposób ciągły.
  4. Wróć do Ustawień i kliknij Opcje programisty.
  5. Sprawdź tryb debugowania USB.

Dla systemu Android 3.0 - 4.1

  1. Znajdź Ustawienia na urządzeniu.
  2. Kliknij Opcje programisty.
  3. Sprawdź tryb debugowania USB.

W systemie Android 2.3 lub wcześniejszym

  1. Znajdź „Ustawienia” na urządzeniu.
  2. Kliknij „Aplikacja”.
  3. Kliknij „Rozwój”.
  4. Sprawdź tryb debugowania USB.

Pytanie 4. Jak mogę zainstalować sterownik urządzenia?

Krok 1. Po podłączeniu urządzenia z systemem Android do programu pojawi się podpowiedź, aby najpierw zainstalować sterownik, jeśli wykrycie sterownika nie powiodło się.

Krok 2. Jeśli sterownik został pomyślnie zainstalowany, ale nie można się połączyć, należy sprawdzić, czy sterownik, który znajdziesz w Komputer - Właściwości - Menedżer urządzeń - Telefon z Androidem, jest wyłączony w Menedżerze urządzeń.

Jeśli wszystkie procesy przebiegają prawidłowo, kliknij Włącz, a urządzenie zostanie pomyślnie podłączone do komputera.

Pytanie 5. Co mogę zrobić, jeśli FoneDog Android Data Recovery nie zrootuje mojego urządzenia?

FoneDog Android Data Recovery może zrootować większość urządzeń. Jeśli rootowanie się nie powiedzie, poniższe wskazówki pomogą w ręcznym rootowaniu.

Dla większości telefonów z Androidem:

Przewodnik po rootowaniu: Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą Kingo Root

Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą KingRoot:

Przewodnik główny: Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą KingRoot

Jak zrootować urządzenie z Androidem za pomocą iRoot:

Przewodnik po rootowaniu: Zrootuj urządzenie z Androidem za pomocą iRoot

Pytanie 6. Czy powinienem zrootować mój telefon z Androidem?

Zalety rootowania Androida

Rootowanie Androida wiąże się z ryzykiem. Nadal wielu użytkowników Androida próbuje zrootować swój Android ze względu na wiele kuszących korzyści:

  1. Zarządzać aplikacjami.

    Możesz przenieść aplikacje z pamięci telefonu na kartę SD, a nawet usunąć wstępnie zainstalowane aplikacje, aby zwolnić więcej miejsca.

  2. Oszczędzaj baterię.

    Automatycznie zapobiega uruchamianiu aplikacji na telefonie i zużywaniu baterii.

  3. Wycisz powiadomienia i reklamy.

    Zapewni Ci spokojne życie bez przeszkadzania powiadomieniami i reklamami podczas korzystania z telefonu.

  4. Pobierz przydatne aplikacje innych firm.

    Po zrootowaniu możesz pobierać aplikacje nie tylko z Google Play, ale także z aplikacji innych firm zaprojektowanych przez innych producentów.

  5. Graj w gry na Androidzie, używając kontrolera do gier.

    Możesz sparować urządzenie z systemem Android z kontrolerem gier, aby grać w gry na urządzeniu z systemem Android bezprzewodowo przez Bluetooth.

  6. Zainstaluj najnowszy system operacyjny Android.

    Czasami najnowszy system operacyjny obsługuje tylko niektóre telefony. W takim przypadku możesz zrootować i uzyskać najwyższe uprawnienia do flashowania najnowszego systemu operacyjnego Android.

Ryzyko zrootowania Androida

Krótko mówiąc, zrootowanie Androida oznacza uzyskanie najwyższych uprawnień Androida, aby lepiej korzystać z telefonu z Androidem poprzez optymalizację telefonu, danych i nie tylko.

  1. Jednak po zrootowaniu smartfona z Androidem oznacza to, że nie jest już objęte gwarancją.
  2. Istnieje jeszcze inna możliwość, że Twoje działania są podłączone po rootowaniu i po prostu nie udaje Ci się zaktualizować najnowszych aktualizacji od producenta OEM.
  3. Dlatego proszę dokładnie przemyśleć przed zrootowaniem urządzenia.

Pytanie 7. Jak znaleźć monit „Zezwól na żądanie superużytkownika”?

Aby uzyskać uprawnienia do skanowania większej liczby usuniętych plików, wymagane jest FoneDog Android Data Recovery. Jeśli Twoje urządzenie z Androidem nie otrzyma żądania superużytkownika, wróć do komputera i trzykrotnie klikaj przycisk „Spróbuj ponownie”. Nadal nie udało się? Pobierz na swoje urządzenie aplikację do zarządzania dostępem.

Super SU: https://supersuroot.org/

Superużytkownik: https://play.google.com/store/search?q=superuser&c=apps

Użytkownik King: https://play.google.com/store/search?q=kinguser

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji wykonaj poniższe kroki, aby upewnić się, że można ją pomyślnie skonfigurować, a następnie kliknij przycisk „Dalej”, aby kontynuować.

Super SU: Znajdź aplikację Super SU na urządzeniu > W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog” > Wybierz Dostęp > Przyznaj, a następnie Zapisz.

Superużytkownik: Znajdź aplikację Super User na urządzeniu > W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog” > Kliknij „Usuń”, aby usunąć wszystkie dzienniki.

Kinguser: Znajdź aplikację Kinguser na urządzeniu > W obszarze Aplikacje znajdź „FoneDog” > Kliknij „FoneDog”, a następnie kliknij „Zezwalaj”.

Jeśli nadal nie działa, przekaż nam następujące informacje

  1. Jaka jest nazwa Twojego telefonu komórkowego i numer modelu urządzenia?
  2. Jaka jest Twoja wersja systemu operacyjnego Android? Na przykład 7.1.2, 12.1 itd.
  3. Prześlij nam pliki dziennika w następujący sposób:

Kliknij ikonę Opinia w prawym górnym rogu programu, aby przesłać nam pliki dziennika. Po wysłaniu logu prosimy o podanie adresu e-mail na który mamy go wysłać. Dziękuję bardzo za wyrozumiałość.

Pytanie 8. Dlaczego program tak długo skanuje utracone dane?

Czasami skanowanie utraconych danych FoneDog Android Data Recovery zajmuje trochę czasu. Oto instrukcja przyspieszająca proces:

Krok 1. Zatrzymaj wszelkie oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania Androidem podczas uruchamiania FoneDog Android Data Recovery. Bez obaw. Wszystkie nasze produkty są w 100% czyste i zostały zweryfikowane przez Norton i McAfee.

Krok 2. Uruchom ponownie program. Po pomyślnej analizie urządzenia kliknij przycisk „Dalej”. Następnie zostaniesz poproszony o wybranie typów plików: zdjęć, filmów, wiadomości, kontaktów itp. do skanowania. Możesz zgodzić się na wybranie domyślnej opcji „Wybierz wszystko”. Jednak aby zaoszczędzić czas skanowania, sugerujemy zaznaczenie tych, które chcesz odzyskać z urządzenia.

Pytanie 9. Jak mogę poradzić sobie z zawieszonym/awarią programu podczas procesu skanowania?

Jeśli oprogramowanie zawiesza się lub ulega awarii podczas skanowania i analizy, wypróbuj następujące wskazówki:

  1. Zatrzymaj i zainstaluj ponownie program.
  2. Jeśli to możliwe, spróbuj zainstalować i uruchomić oprogramowanie na innym komputerze.

Jeśli nadal nie powiodło się,

  1. Czy mogę poznać Twoje kroki operacyjne?
  2. Uprzejmie prosimy o przesłanie nam zrzutu ekranu interfejsu programu.
  3. Jaki typ pliku odzyskujesz? filmy, zdjęcia lub wiadomości? Lub?

Pytanie 10. Dlaczego program po skanowaniu nie znajduje usuniętych danych?

Kiedy FoneDog Android Data Recovery analizował Twoje urządzenie, czy widziałeś interfejs niepowodzenia rootowania i po prostu kliknąłeś „Kontynuuj skanowanie” zamiast „Ręczne rootowanie”?

Jeśli tak, wybierz opcję „Ręczne rootowanie”, ponieważ po zrootowaniu urządzenia z Androidem program dokładniej przeskanuje Twoje dane.

Oto przewodnik po rootowaniu telefonów z Androidem:

Przewodnik po rootowaniu: Jak zrootować Androida za pomocą Kingo Root

Pytanie 11. Miniaturę mogę znaleźć dopiero po zeskanowaniu.

Nie masz uprawnień do podglądu pełnych zdjęć, ale miniatury w wersji próbnej. Jeśli chcesz wyświetlić ich podgląd w pełnym rozmiarze, kup Android Data Recovery.

Pytanie 12. Dlaczego nie można uruchomić FoneDog Android Data Recovery na moim telefonie?

Z wyjątkiem urządzeń przenośnych, FoneDog Android Data Recovery działa tylko na komputerze PC. Musisz zainstalować oprogramowanie na komputerze, a następnie kontynuować kroki odzyskiwania, podłączając telefony do komputera.

Pytanie 13. Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?

Oto kilka rozwiązań, których możesz potrzebować:

  1. Sprawdź i potwierdź swój adres e-mail oraz kod rejestracyjny, czy wpisałeś/wkleiłeś poprawnie.
  2. Sprawdź, czy pobierasz właściwą wersję programu.
  3. Instalacja i rejestracja programu powinna odbywać się pod warunkiem połączenia z Internetem.
  4. Masz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, wyślij zrzut ekranu na adres [email chroniony] analizować i rozwiązywać.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.