Kontakt

4 sposoby: „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”

Autorstwa: Nathan E. Malpass, ostatnia aktualizacja: 2 października 2019 r

Co to znaczy, kiedy słowa „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia" w Twoim komputerze? Zwykle dzieje się tak, gdy dysk twardy lub dysk SSD komputera jest fizycznie uszkodzony. Zazwyczaj system operacyjny (OS) nie ma możliwości uzyskania dostępu do dysku, a nawet wdrożenia operacji odczytu i / lub zapisu na dysku. Ten typ błędu można również zobaczyć na dyskach wymiennych lub zewnętrznych.

Wystąpienie tego problemu jest częstym scenariuszem wśród użytkowników komputerów. W większości sytuacji fizyczny sprzęt jest faktycznie uszkodzony. Dlatego nie można wykonywać operacji na napędzie.

Na szczęście są rzeczy, które możesz zrobić, aby obejść ten problem. W tym artykule omówimy różne powody, dla których „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”Występuje. Podamy również metody rozwiązania problemu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Powody, dla których „żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”4 rozwiązania problemu „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”Ważna wskazówka dla „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”Aby zawinąć to wszystko

Powody, dla których „żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”

Napotkany błąd jest w rzeczywistości oczywisty, zwłaszcza podczas wskazywania jego prawdopodobnej przyczyny. Mówi ci, że dysk jest uszkodzony. Sytuacja oznacza również, że dysk twardy lub SDD jest w stanie uszkodzonym lub złym. Zwykle błąd występuje z następujących powodów:

  • Uszkodzone kable dysku twardego. W przypadku wadliwych kabli nie można przesyłać danych za pomocą komputera. Dlatego pokazuje komunikat.
  • Dysk zawiera uszkodzone sektory. Uszkodzone części dysku muszą być obecne. Niewłaściwe mapowanie musi również istnieć w napędzie.
  • W napędzie musi być usterka sprzętowa. Dotyczy to zarówno dysków HDD, jak i SSD.

4 rozwiązania problemu „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”

Istnieje wiele rozwiązań tego problemu. Zaczniemy od pokazania pierwszego poniżej:

Rozwiązanie 01: Przywróć dane za pomocą FoneDog Data Recovery

Najlepszym rozwiązaniem jest przywrócenie danych. W ten sposób nie tracisz najważniejszych plików, które masz do szkoły, pracy lub nawet z powodów osobistych. W tym celu możesz użyć narzędzia FoneDog Data Recovery.

To doskonałe narzędzie do przywracania uszkodzonych, uszkodzonych, zagubionych lub przypadkowo usuniętych plików i folderów z komputera. Posiada kompleksową funkcję skanowania i umożliwia przywróć pliki przy dużych prędkościach.

Darmowe pobieranieDarmowe pobieranie

Oto jak korzystać z tego narzędzia:

Krok 01 - Pobierz, zainstaluj i uruchom Odzyskiwanie danych FoneDog. Można to zobaczyć na tej stronie tutaj.

Krok 02 - Wybierz typy plików, które chcesz odzyskać.

Krok 03 - Kliknij przycisk Skanuj. Możesz wybrać pomiędzy szybkim skanowaniem i głębokim skanowaniem.

Krok 04 - Poczekaj na zakończenie całego procesu skanowania.

Krok 05 - Wybierz pliki, które chcesz odzyskać. Możesz także użyć filtru wyszukiwania, aby znaleźć określony plik.

Krok 06 - Kliknij Odzyskaj.
Odzyskiwanie danych usuniętych z komputera

Rozwiązanie 02: Weryfikacja dysku twardego za pomocą atrybutów SMART

Wbudowaną funkcją systemu Windows jest tak zwana analiza SMART. Realizuje pewne operacje w celu analizy dysku i sprawdzenia całego zestawu parametrów. Po zakończeniu analizy i pojawieniu się niektórych wyników (np. Nieznany, Uwaga, Zły), oznacza to ogromny problem lub błąd związany z dyskiem. Gdy tak się stanie, należy natychmiast wykonać kopię zapasową danych (więcej na ten temat później). Po utworzeniu kopii zapasowej danych następnym krokiem będzie wymiana dysku twardego lub dysku SSD.

Oto jak korzystać z analizy SMART:

Krok 01 - Naciśnij klawisze Windows + klawisz S.

Krok 02 - Wpisz następujące słowa: Wiersz polecenia.

Krok 03 - Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie „Uruchom administratora”.

Krok 04 - Po uruchomieniu aplikacji wpisz poniższe polecenie i naciśnij klawisz Enter:

status wmic diskdrive

Krok 05 - Jeśli status wskazuje OK, nie musisz wykonywać kopii zapasowej danych.

Rozwiązanie 03: Wdrożenie kontroli błędów i uruchomienie komendy CHKDSK

Jeśli występuje problem z mapowaniem dysku twardego lub jeśli błędy są niewielkie, możesz spróbować naprawić to za pomocą polecenia „CHKDSK”. Inną opcją byłoby użycie Narzędzia Windows do sprawdzania błędów.

Te dwie opcje umożliwiają skanowanie dysku twardego lub dysku SSD. Po zakończeniu skanowania i znalezieniu złej pamięci lub sektorów uszkodzone bloki zostaną przeniesione do tak zwanej strefy niedostępnej.

Oto jak zrobić drugie rozwiązanie dla „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia". Po prostu wykonaj poniższe czynności:

Krok 01 - Naciśnij klawisze Windows + klawisz S.

Krok 02 - Wpisz słowa: Wiersz polecenia.

Krok 03 - Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie „Uruchom administratora”.

Krok 04 - W narzędziu możesz wpisać poniższe polecenie, a następnie nacisnąć Enter:

CHKDSK [wolumin [[ścieżka] nazwa pliku]] [/ F] [/ V] [/ R] [/ X] [/ C] [: size]]

Ważne jest, aby wiedzieć, że [/ F] spróbuje rozwiązać błędy systemowe. Ponadto [/ R] próbuje naprawić uszkodzone sektory dysku.

Krok 05 - Gdy zostaniesz poproszony o uruchomienie CHKDSK zaraz po ponownym uruchomieniu, naciśnij klawisz Y. Następnie uruchom ponownie komputer przenośny lub stacjonarny.

Krok 06 - Jeśli polecenie CHKDSK nie może znaleźć błędów w komputerze, naciśnij klawisze Windows + klawisz E. Następnie przejdź do okna dostępu, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy problematyczny dysk. Następnie naciśnij „Właściwości”.

Krok 07 - Po otwarciu okna „Właściwości” naciśnij kartę Narzędzia, a następnie przejdź do sekcji „Sprawdzanie błędów”. Wybierz „Sprawdź” i poczekaj, aż cały proces się zakończy.

Krok 08 - Na koniec uruchom ponownie laptopa lub komputer stacjonarny.Rozwiąż „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”

Rozwiązanie 04: Inicjowanie lub formatowanie dysku twardego

Ostatnim rozwiązaniem byłoby sformatowanie dysku. Zanim to zrobisz, upewnij się, że masz kopię zapasową lub odzyskałeś dane. Zobacz pierwsze rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych lub przywracanie danych. Sformatowanie dysku twardego spowoduje utratę danych.

Nieprawidłowa inicjalizacja dysku może również spowodować „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”. Upewnij się, że dysk został faktycznie zainicjowany. Musisz także upewnić się, że wybrany jest odpowiedni styl partycji.

Krok 01 - Sformatuj dysk, naciskając klawisz Windows + klawisz E. Następnie przejdź do strony dostępu do dysku. Kliknij prawym przyciskiem myszy problematyczny dysk, który chcesz sformatować.

Krok 02 - Wybierz „Format”.

Krok 03 - Usuń zaznaczenie pola „Szybki format”, aby poprawnie przejść cały proces.

Krok 04 - Po zakończeniu procesu formatowania odłącz nowo sformatowany napęd dysku. Następnie podłącz go ponownie do komputera. Sprawdź, czy to działa, czy nie.

Krok 05 - Jeśli napęd dyskowy nie został zainicjowany, możesz nacisnąć klawisze „Windows + R.” Następnie wpisz słowo „diskmgmt.msc”, a następnie naciśnij klawisz Enter.

Krok 06 - Kliknij konkretny wolumin prawym przyciskiem myszy, a następnie naciśnij „Zainicjuj dysk”. Wybierz odpowiedni typ partycji, a następnie kontynuuj proces.

Ważna wskazówka dla „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia”

Ważne jest, aby pamiętać, że jeśli powyższe rozwiązania nie działają, musisz sprawdzić dysk na innym komputerze. Podłącz go do innego laptopa i sprawdź, czy nowy laptop wykryje dysk. Jeśli błąd nie występuje, oznacza to, że problem dotyczy obecnego laptopa. Jeśli jednak nowy laptop nie wykryje dysku, oznacza to problem z rzeczywistym dyskiem.

Aby zawinąć to wszystko

W tym artykule powiedzieliśmy, jak naprawić „Żądanie nie powiodło się z powodu krytycznego błędu sprzętowego urządzenia. ” Możesz po prostu postępować zgodnie z powyższymi rozwiązaniami, aby rozwiązać problem. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje dane nie zostaną utracone, możesz użyć narzędzia FoneDog Data Recovery do przywrócenia plików i folderów.

Na koniec chcemy zapytać o twoje zdanie na temat tego artykułu. Co sądzisz o powyższych rozwiązaniach? Czy masz inne rozwiązanie, które możesz polecić? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej. Chcielibyśmy usłyszeć od ciebie.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Nathan E. Malpass

Ekspert ds. konserwacji urządzeń iPhone / Android

Pozostanie w domu, słuchanie muzyki, pisanie artykułów technicznych

Wiele osób poprosiło mnie o naprawę swoich telefonów komórkowych, więc mam duże doświadczenie w naprawie telefonów komórkowych i wiem dużo o telefonach z Androidem lub Apple.

Logo odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych

FoneDog Data Recovery odzyskuje usunięte zdjęcia, filmy, pliki audio, e-maile i inne dane z systemu Windows, komputera Mac, dysku twardego, karty pamięci, dysku flash itp.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.7 / 5 (na podstawie 68 oceny)

Logo odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych

FoneDog Data Recovery odzyskuje usunięte zdjęcia, filmy, pliki audio, e-maile i inne dane z systemu Windows, komputera Mac, dysku twardego, karty pamięci, dysku flash itp.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.