Jak rozwiązać błąd w aplikacji Outlook ciągle się zawiesza

Autor: Vernon Roderick, Ostatnia aktualizacja: October 13, 2020

perspektywy to jeden z popularnych menedżerów poczty e-mail i informacji osobistych dla firm lub osób prywatnych, wchodzących w skład pakietu Microsoft Office. Dzięki Microsoft Outlook możesz wysyłać i odbierać wiadomości e-mail, zarządzać i przechowywać kontakty, e-maile, terminy kalendarza, zadania, notatki, dzienniki i wiele innych. Czasami jednak mogą wystąpić problemy z aplikacją Outlook, które będą miały wpływ na Twoją pracę.

W tym artykule omówiono problem dotyczący Aplikacja Outlook ciągle się zawiesza i przestaje odpowiadać. Istnieje wiele przyczyn tego problemu. Może to być spowodowane problemami z oprogramowaniem lub sprzętem. Ten samouczek zawiera wiele metod, które możesz wykonać krok po kroku. To może działać lub nie działać w zależności od scenariusza, z którym się spotkasz. W przypadku awarii danych wysoce zalecane narzędzie do odzyskiwania usuniętych lub utraconych danych o nazwie FoneDog iOS Data Recovery może pomóc w odzyskaniu danych.

9 Metody rozwiązywania problemów z aplikacją Outlook ciągle się zawieszająBonus: Odzyskaj usunięte dane za pomocą FoneDog iOS Data RecoveryW podsumowaniu

9 Metody rozwiązywania problemów z aplikacją Outlook ciągle się zawieszają

Ta sekcja zawiera kilka metod, które nauczą Cię, jak rozwiązać problem z aplikacją Outlook, która ulega awarii na urządzeniach z systemem iOS. Aplikacja to oprogramowanie innej firmy, które z pewnych powodów może ulec awarii na Twoim urządzeniu. Aplikacja Outlook może przestać odpowiadać, nagle zamyka się lub zniknie po uruchomieniu. Poniżej znajdują się instrukcje krok po kroku dotyczące rozwiązywania problemu z awarią aplikacji.

Metoda 1: Zamknij lub zakończ aplikację Outlook

Jeśli aplikacja Outlook nadal ulega awarii, zakończ lub zakończ aplikację. Możesz to zrobić za pomocą przełącznika aplikacji. Następnie ponownie uruchom aplikację na swoim urządzeniu.

Jak zakończyć lub zabić aplikację Outlook:

  • Krok 01: Dwukrotnie dotknij przycisku Strona główna, który wyświetli listę otwartych i używanych aplikacji. W innych modelach lub wersjach możesz przesunąć palcem w górę od dołu ekranu, a następnie przytrzymać, aby wyświetlić listę otwartych i używanych aplikacji
  • Krok 02: Stuknij aplikację Outlook i przesuń palcem w górę, aby ją zamknąć lub zakończyć.
  • Krok 03: Uruchom ponownie aplikację Outlook i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

Jak wymusić zamknięcie aplikacji Outlook:

  • Krok 01: Na swoim urządzeniu przejdź do
  • Krok 02: Wybierz Outlooka z listy aplikacji.
  • Krok 03: Stuknij w Stopor Force Stop.
  • Krok 04: Stuknij OK. Aplikacja Outlook zostanie zamknięta na siłę.
  • Krok 05: Uruchom i zaloguj się ponownie w aplikacji Outlook.

Metoda 2: Uruchom ponownie urządzenie iOS

Możesz także ponownie uruchomić urządzenie iOS, aby wyczyścić pamięć i rozpocząć nowy stan urządzenia. Spróbuj wykonać poniższe czynności, jeśli to rozwiąże problem.

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS naciśnij przycisk zasilania na kilka sekund.
  • Krok 02: Przesuń ikonę Slide to power off od lewej do prawej, aby wyłączyć urządzenie.
  • Krok 03: Naciśnij ponownie przycisk zasilania, aby włączyć urządzenie iOS.

Metoda 3: Wyczyść pamięć podręczną i dane aplikacji Outlook

Upewnij się również, że Twoje urządzenie przenośne ma wystarczającą ilość pamięci i miejsca do przechowywania, aby uruchomić aplikację Outlook, aby zapobiec jej awarii lub przestaniu odpowiadać. Możesz także użyć narzędzia innej firmy, aby wyczyścić śmieci i wyczyścić miejsce i pamięć urządzenia.

Jak wyczyścić pamięć podręczną i dane aplikacji Outlook:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS przejdź do Ustawień.
  • Krok 02: Wybierz Outlooka z listy aplikacji.
  • Krok 03: Stuknij w Wyczyść dane.
  • Krok 04: Następnie dotknij Wyczyść wszystkie dane.
  • Krok 05: Stuknij w Wyczyść pamięć podręczną.
  • Krok 06: Otwórz ponownie aplikację Outlook i zaloguj się na swoje konto.

W przypadku innych aplikacji możesz wyczyścić pamięć podręczną.

Metoda 4: Zaktualizuj aplikację Outlook

Czasami aplikacja Outlook ulega awarii lub przestaje odpowiadać, ponieważ jest nieaktualna. Musisz pobierać aktualizacje do swoich aplikacji, aby zapobiegać problemom i instalować poprawki i zmiany, które programiści wdrożyli w najnowszej wersji aplikacji.

  • Krok 01: Przejdź do App Store. Po wyświetleniu monitu wprowadź swój identyfikator Apple ID i hasło, aby się zalogować.
  • Krok 02: Przejdź do aktualizacji W innych wersjach możesz dotknąć swojego zdjęcia profilowego i przejść do Nadchodzące aktualizacje automatyczne.
  • Krok 03: W prawym górnym rogu ekranu dotknij Aktualizuj wszystko, aby zainstalować aktualizację do wszystkich aplikacji. Jeśli chcesz zaktualizować tylko określoną aplikację, dotknij Aktualizuj obok aplikacji Outlook.

Możesz także zaktualizować swoje aplikacje za pomocą iTunes, gdy Twój iPhone jest podłączony do komputera przez połączenie USB.

Metoda 5: Usuń aplikację Outlook

Aby rozwiązać problem z aplikacją Outlook, która zawiesza się lub przestaje odpowiadać, może być konieczne usunięcie aplikacji Outlook i ponowne zainstalowanie jej na urządzeniu z systemem iOS. Aplikacja Outlook na Twoim urządzeniu może zawierać błędy, które wymagają ponownej instalacji. Istnieją również aktualizacje i poprawki, które są wdrażane w najnowszej wersji aplikacji, którą należy pobrać.

Jak usunąć aplikację Outlook z urządzenia z systemem iOS:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS dotknij i przytrzymaj aplikację Outlook, aż zacznie drżeć.
  • Krok 02: Następnie dotknij xicon obok aplikacji Outlook.
  • Krok 03: Stuknij w Usuń.
  • Krok 04: Aplikacja Outlook została usunięta z urządzenia z systemem iOS.

Jak ponownie zainstalować aplikację Outlook z urządzenia z systemem iOS:

  • Krok 01: Przejdź do App Store. Po wyświetleniu monitu wprowadź swój identyfikator Apple ID i hasło, aby się zalogować.
  • Krok 02: Wyszukaj Microsoft Outlook
  • Krok 03: Kliknij ikonę strzałki pobierania obok aplikacji Outlook, aby pobrać i zainstalować ją na urządzeniu z systemem iOS.
  • Krok 04: Zaczekaj, aż proces pobierania i instalacji zostanie zakończony. Następnie uruchom nowo zainstalowaną aplikację Outlook i zaloguj się przy użyciu adresu e-mail i hasła.

Jak skonfigurować konto do obsługi poczty programu Outlook:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS otwórz Outlook.
  • Krok 02: Wpisz swój adres e-mail. Możesz także przejść do Menu i wybrać Ustawienia. Następnie dotknij Dodaj konto i wybierz Dodaj konto e-mail.
  • Krok 03: Kliknij Dodaj konto.
  • Krok 04: Wprowadź swoje hasło.
  • Krok 05: Kliknij Zaloguj się Po wyświetleniu monitu o weryfikację dwuskładnikową zatwierdź żądanie logowania.

Metoda 6: Usuń swoje konto e-mail programu Outlook

Aby rozwiązać problem z aplikacją Outlook, która ciągle się zawiesza, spróbuj usunąć konto skojarzone z pocztą e-mail programu Outlook. Następnie dodaj go ponownie. Aby usunąć swoje konto, musisz to zrobić w ustawieniach swojego urządzenia zamiast robić to w aplikacji Outlook. Usunięcie konta e-mail nie spowoduje usunięcia wiadomości e-mail ani konta programu Outlook z serwera. Nadal możesz uzyskać do nich dostęp za pomocą Internetu i innych aplikacji pocztowych. Usunie tylko wiadomości e-mail z urządzenia z systemem iOS.

Jak usunąć konto e-mail programu Outlook:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS przejdź do Ustawień.
  • Krok 02: Następnie dotknij Hasła i konta. W innych wersjach iOS dotknij Poczta, Kontakty, Kalendarze i kliknij
  • Krok 03: Z listy kont wybierz konto Outlookemail, które chcesz usunąć.
  • Krok 04: Stuknij w Usuń konto.
  • Krok 05: W dolnej części ekranu dotknij Usuń z mojego iPhone'a, aby potwierdzić.

Jak dodać konto e-mail programu Outlook:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS przejdź do Ustawień.
  • Krok 02: Następnie dotknij Hasła i konta. W innych wersjach iOS dotknij Poczta, Kontakty, Kalendarze, a następnie dotknij Konta.
  • Krok 03: Na liście kont dotknij Dodaj konto w dolnej części ekranu.
  • Krok 04: Wybierz com z listy dostawców poczty.
  • Krok 05: Wprowadź swój adres e-mail i hasło. Następnie dotknij Zaloguj się. Zatwierdź żądanie logowania, jeśli istnieje dwuetapowa weryfikacja konta e-mail.
  • Krok 06: Wybierz Tak, aby odpowiedzieć na pytanie Pozwól tej aplikacji uzyskać dostęp do Twoich informacji. Dzięki temu program Outlook może skonfigurować Twoje konto pocztowe.
  • Krok 07: Otwórz aplikację mobilną Outlook i sprawdź, czy teraz działa.

Metoda 7: Sprawdź aktualizację systemu dla urządzenia z systemem iOS

Innym powodem, który może powodować błąd w aplikacji Outlook, która ulega awarii lub przestaje odpowiadać, jest nieaktualna wersja iOS na Twoim urządzeniu. Regularnie sprawdzaj, czy na urządzeniu z systemem iOS są zainstalowane najnowsze aktualizacje. Nie martw się, ponieważ ustawienia i dane na urządzeniu są zachowane, ale możesz utworzyć kopię zapasową urządzenia z systemem iOS przed aktualizacją systemu na wypadek, gdyby nowa wersja nie zadziałała lub spowodowałaby problemy z urządzeniem.

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS otwórz Ustawienia.
  • Krok 02: Następnie dotknij Ogólne.
  • Krok 03: Stuknij w Aktualizacja oprogramowania.
  • Krok 04: Twoje urządzenie iOS sprawdzi, czy jest dostępna najnowsza wersja. Jeśli są dostępne nowe aktualizacje, dotknij Pobierz i zainstaluj w najnowszej wersji. Poczekaj, aż aktualizacja systemu zostanie zakończona.
  • Krok 05: Uruchom ponownie aplikację Outlook i sprawdź, czy możesz z niej pomyślnie korzystać.

Możesz także pobrać aktualizacje systemu za pomocą iTunes z komputera.

Metoda 8: Uzyskaj pomoc i skontaktuj się z pomocą techniczną programu Outlook

Jeśli potrzebujesz skontaktować się z zespołem pomocy technicznej Microsoft Outlook w sprawie nierozwiązanych problemów, możesz uzyskać pomoc lub skontaktować się z nimi, wykonując poniższe czynności.

Jak uzyskać pomoc dotyczącą programu Outlook:

  • Krok 01: Na urządzeniu z systemem iOS przejdź do aplikacji Outlookmobile.
  • Krok 02: Stuknij swoje zdjęcie profilowe.
  • Krok 03: Na lewym panelu ekranu dotknij ikony znaku zapytania.
  • Krok 04: W obszarze Pomoc i opinie dotknij Często zadawane pytania.

Jak skontaktować się z pomocą techniczną programu Outlook:

  • Krok 01: Przejdź do aplikacji mobilnej Outlook.
  • Krok 02: Stuknij w swoje zdjęcie profilowe.
  • Krok 03: Stuknij ikonę znaku zapytania znajdującą się po lewej stronie ekranu.
  • Krok 04: Stuknij w Kontakt z pomocą techniczną w sekcji Pomoc i opinie.

Metoda 9: Odwiedź Apple Store

Jeśli błąd w aplikacji ciągle się zawiesza nie został rozwiązany i może to być spowodowane problemem sprzętowym, skontaktuj się ze Wsparciem Apple online lub odwiedź najbliższy sklep Apple Store.

Bonus: Odzyskaj usunięte dane za pomocą FoneDog iOS Data Recovery

Wysoce efektywne oprogramowanie do odzyskiwania danych, Odzyskiwanie danych FoneDog iOS umożliwia odzyskiwanie usuniętych lub utraconych danych z urządzeń iOS, takich jak iPhone, iPad i iPod, w tym z najnowszych wersji iOS. Obsługuje różne typy danych, takie jak e-maile, kontakty, kalendarz, wiadomości, połączenia, zdjęcia, filmy i dane z różnych aplikacji, takich jak WhatsApp, Viber, WeChat, Facebook Messenger i wiele innych. Może odzyskać dane w różnych sytuacjach, takich jak przypadkowe usunięcie, błąd systemu, aktualizacja iOS, zapomniane hasło i wiele innych. Narzędzie do odzyskiwania danych iOS obsługuje systemy operacyjne Windows i Mac

FoneDog iOS Data Recovery pomaga odzyskać dane z urządzeń iOS na trzy sposoby. Może pomóc w odzyskaniu danych bezpośrednio z urządzenia z systemem iOS, z kopii zapasowej iTunes i plików kopii zapasowych iCloud. Głęboko skanuje usunięte lub brakujące dane z urządzenia iOS i umożliwia podgląd plików przed odzyskaniem. Możesz także wybrać konkretne pliki do przywrócenia z urządzenia z systemem iOS. Bezpłatną wersję próbną FoneDog iOS Data Recovery można pobrać na jego stronie internetowej. Jeśli chcesz kupić, oferuje rozsądną cenę z 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy.

iOS Odzyskiwanie danych Odzyskiwanie zdjęć, filmów, kontaktów, wiadomości, dzienników połączeń, danych WhatsApp i innych. Odzyskaj dane z iPhone'a, iTunes i iCloud. Kompatybilny z najnowszym iPhone'em 11, iPhone'em 11 pro i najnowszym iOS 13. Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie Odzyskiwanie danych FoneDog iOS

W podsumowaniu

Microsoft Outlook to przydatny menedżer poczty e-mail i informacji, którego można używać w pracy, biznesie lub w życiu osobistym. Ma wiele funkcji, w tym między innymi zarządzanie i przechowywanie książek adresowych, wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, zarządzanie kalendarzami, zadaniami i wiele innych. Mogą pojawić się problemy z aplikacjami innych firm zainstalowanymi w urządzeniu, takimi jak Aplikacja Outlook ciągle się zawiesza. Czynnikami, które to powodują, mogą być problemy z oprogramowaniem lub sprzętem. Możesz sprawdzić wiele metod przedstawionych w tym przewodniku po artykule. Możesz sprawdzić, czy jest to problem z aplikacją, czy z urządzeniem. W przypadku utraty danych podczas aktualizacji aplikacji lub z powodu awarii aplikacji możesz użyć Odzyskiwanie danych FoneDog iOS aby pomóc Ci odzyskać utracone lub usunięte dane z urządzeń iOS, takich jak iPad, iPod i iPhone.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Vernon Roderick

Specjalizacja techniczna w zakresie pisania scenariuszy na PC / YouTube / optymalizacji witryny

Jedną z moich pasji jest tworzenie własnego oprogramowania

Piszę artykuły, aby dzielić się wiedzą na temat technologii IT i trochę doświadczenia w tworzeniu własnego oprogramowania, a tworzenie własnego oprogramowania jest jedną z moich pasji do pracy.

Logo iOS Toolkit

iOS Toolkit

3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.7 / 5 (na podstawie 70 oceny)

Logo iOS Toolkit

iOS Toolkit

3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.