Kontakt
Autorstwa Adela D. Louie, Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019 r
Istnieją przypadki, w których możesz napotkać pewne problemy podczas korzystania z komputera. Jednym z nich może być wyświetlenie komunikatu o błędzie
„Uruchomienie usługi Apple Mobile Device nie powiodło się”.
Sprawdź, czy masz wystarczające uprawnienia do uruchomienia usługi systemowej. ” Zwykle dzieje się tak, gdy próbujesz zainstalować lub zaktualizować program iTunes na komputerze z systemem Windows. Z tego powodu większość użytkowników, którzy doświadczają tego rodzaju błędu, zwykle próbuje to naprawić. Jednak większość z nich po prostu dostałaby kolejny komunikat o błędzie na ekranie. Ten rodzaj problemu lub błędu, który masz, jest jednym z najczęstszych problemów, szczególnie jeśli starasz się zaktualizować iTunes do najnowszej wersji.
Ten błąd występuje, gdy próbujesz zaktualizować iTunes, a pliki, a także używane komponenty, mogą być uszkodzone lub nie ma ich podczas instalacji. Ale nie martw się, ponieważ pokażemy Ci tutaj rozwiązania, które możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem.
Część 1: Co masz na myśli mówiąc o usłudze Apple Mobile Device?Część 2: Jak naprawić usługę Apple Mobile Device Nie udało się uruchomić?Część 3: Wniosek
Usługa Apple Mobile Device jest znana jako jedna z rzeczy, które tworzą iTunes jako całość. Służy do rozpoznawania i komunikowania się z innym urządzeniem z systemem iOS, takim jak iPhone, iPad lub iPod, po podłączeniu go do określonego komputera.
Jeśli nie masz na urządzeniu Apple Mobile Device Service, komputer nie będzie w stanie rozpoznać żadnych urządzeń iOS, takich jak iPhone, iPad i iPod, a także nie będzie mógł synchronizować się z iTunes. Dlatego usługa Apple Mobile Device jest ważna dla prawidłowego uruchomienia i działania programu iTunes.
Teraz, jak wspomniano powyżej, bez usługi Apple Mobile Device nie będzie można podłączyć żadnego urządzenia iOS do komputera i nie zostaną one wykryte przez programy iTunes. Z tego powodu oto kilka rozwiązań, które możesz zrobić, aby to naprawić.
Gdy już go spotkałeś Uruchomienie usługi Apple Mobile Device nie powiodło się podczas instalacji iTunes lub gdy próbujesz podłączyć iPhone'a, iPada lub urządzenie iPod do iTunes, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to zrestartować komputer, a także iPhone'a lub iPada. Wszystko, co musisz zrobić, to:
Krok 1: Odłącz iPhone'a lub iPada od komputera, a następnie uruchom ponownie komputer.
Krok 2: Po ponownym uruchomieniu komputera, zainstaluj program iTunes, jeśli nie został poprawnie zainstalowany na komputerze.
Krok 3: Następnie przejdź do ponownego uruchomienia iPhone'a lub iPada.
Krok 4: A kiedy twoje urządzenie iPhone lub iPad będzie działało, śmiało i po prostu podłącz je do komputera po zakończeniu instalacji iTunes na komputerze.
Jeśli w przypadku, gdy proces ponownego uruchomienia komputera, a także urządzenia iPhone lub iPad nie rozwiąże problemu, możesz przejść dalej i po prostu spróbować ponownie uruchomić usługę Apple Mobile Device. Aby móc to zrobić, wystarczy wykonać poniższe czynności.
Krok 1: Śmiało i uruchom menu systemu Windows na komputerze. Możesz to zrobić, klikając przycisk Start znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu.
Krok 2: Następnie przejdź do usługi .msc w pasku wyszukiwania na ekranie.
Krok 3: Po zakończeniu przejdź dalej i naciśnij przycisk Enter.
Krok 4: W oknie Usługi widocznym na ekranie komputera przejdź do opcji Apple Mobile Device Service i kliknij prawym przyciskiem myszy.
Krok 5: A następnie stamtąd, śmiało wybierz opcję Właściwości.
Krok 6: Następnie będziesz mógł zobaczyć status usługi na ekranie. Gdy zobaczysz, że działa na twoim komputerze, możesz przejść dalej i po prostu uruchomić go ponownie. Możesz to zrobić, naciskając przycisk Stop, a następnie klikając przycisk Start.
Krok 7: W przypadku, gdy na ekranie pojawi się komunikat o błędzie, który mówi Uruchomienie usługi Apple Mobile Device Service nie powiodło się lub błąd 1053, śmiało i po prostu sprawdź opcję Status. Stąd musisz upewnić się, że wybrano opcję Automatycznie z danej opcji na ekranie, a następnie nacisnąć przycisk Zastosuj, który znajduje się w dolnej części.
Krok 8: Po zakończeniu wszystkich powyższych kroków możesz przejść dalej i ponownie uruchomić komputer. Ponadto musisz ponownie zainstalować program iTunes, a także spróbować podłączyć urządzenie iOS do komputera i sprawdzić, czy działa.
Jak powiedzieliśmy wcześniej, możliwość ponownej instalacji programu iTunes na komputerze rozwiąże występujący problem. Jednak zanim przejdziesz dalej i ponownie zainstalujesz program iTunes na komputerze, musisz upewnić się, że składniki Apple powinny zostać usunięte z komputera.
Aby usunąć składniki iTunes, wystarczy przejść do Panelu sterowania, a następnie wybrać Programy i funkcje. Następnie możesz przejść dalej i usunąć następujące elementy. Ale musisz się upewnić, że je usuniesz w dokładnie takiej kolejności.
Gdy będziesz już w stanie usunąć wszystkie składniki, o których wspomnieliśmy powyżej, musisz również usunąć te dane w kolejności.
Po usunięciu wszystkich składników iTunes na komputerze, a następnie uruchom ponownie komputer. A kiedy wszystko będzie gotowe, możesz przejść dalej i ponownie zainstalować program iTunes. I dzięki temu istnieją dwie metody, jak to zrobić.
Ludzie również czytająRozwiązania dotyczące aktualizacji oprogramowania nie powiodły się podczas aktualizacji do iOS 10.3Aktualizacja oprogramowania iOS 11 nie powiodła się? Oto jak to naprawić
Oto kroki, które należy wykonać, aby ponownie zainstalować aplikację Apple na komputerze.
Krok 1: Śmiało i pobierz najnowszy program iTunes ze sklepu Apple Store lub Microsoft Store na komputer.
Krok 2: Następnie kliknij prawym przyciskiem myszy pakiet iTunes, aby zainstalować.
Krok 3: Następnie przejdź dalej i wybierz opcję „Uruchom jako administrator”.
Krok 4: Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby ukończyć proces instalacji. Zanim jednak przejdziesz dalej i naciśniesz przycisk Zakończ, musisz podłączyć urządzenie iOS za pomocą kabla USB do komputera i poczekać, aż komputer wykryje urządzenie iOS. W ten sposób komputer może zainstalować dowolny dysk USB, którego potrzebuje do urządzeń z systemem iOS.
Krok 5: Będziesz mógł wiedzieć, że Twoje urządzenie iOS zostało wykryte przez komputer, gdy zobaczysz powiadomienie, które pojawi się w prawym dolnym rogu ekranu. Gdy zobaczysz to powiadomienie, kontynuuj i kliknij przycisk Zakończ, aby zakończyć proces instalacji.
Jeśli ponowna instalacja programu iTunes na komputerze nie działa, możesz przejść do uzyskania konkretnej wersji programu iTunes dla używanego komputera. Wszystko, co musisz zrobić, to wykonać ten sam proces, co rozwiązanie nr 3 powyżej, aby mieć pewność, że wszystkie składniki iTunes i Apple zostaną usunięte z komputera.
Następnie wystarczy pobrać wersję iTunes „iTunes 12.1.3 dla systemu Windows (dotyczy 64-bitowych i starszych wersji kart wideo)”. Wspomniana wersja jest kompatybilna ze starszymi wersjami komputera ze starą wersją kart graficznych.
Stamtąd, śmiało, po prostu pobierz specjalną wersję iTunes, klikając tutaj. Po pobraniu wersji na komputer będziesz mógł normalnie zainstalować iTunes. W związku z tym na ekranie komputera nie będzie już wyświetlany komunikat o błędzie „Uruchomienie usługi Apple Mobile Device Service nie powiodło się”.
Istnieje prawdopodobieństwo, że komputer odmawia uruchomienia usługi Apple Mobile Device Service, ponieważ może być uszkodzonych kilka plików systemowych Windows. Teraz, aby móc to naprawić, oto kroki, które należy wykonać.
Krok 1: Musisz upewnić się, że komputer z systemem Windows jest zaktualizowany.
Krok 2: Musisz także upewnić się, że jesteś zalogowany jako użytkownik systemu Windows, korzystając z uprawnień administracyjnych i mieć możliwość uruchomienia instancji, gdy pojawi się wiersz polecenia. Aby uruchomić wiersz polecenia, po prostu kliknij menu Start systemu Windows, a następnie wpisz cmd.exe na pasku wyszukiwania.
Krok 3: Następnie kliknij prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz opcję „Uruchom jako administrator”.
Krok 4: Następnie w oknie wiersza polecenia na ekranie przejdź do następującego polecenia: sfc / scannow, a następnie naciśnij klawisz Enter na klawiaturze.
Krok 5: Po zakończeniu komputer zacznie wyszukiwać wszystkie uszkodzone pliki systemu Windows i w razie potrzeby również je poprawi. A gdy twój komputer będzie w stanie znaleźć wszystkie pliki, które mają z nim problemy, automatycznie go naprawi. A gdy wszystkie pliki z problemami zostaną naprawione, możesz spróbować zainstalować program iTunes na swoim komputerze i sprawdzić, czy to zadziała.
Usługa Apple Mobile Device, którą masz na swoim komputerze, jest odpowiedzialna za umożliwienie ci korzystania z programu iTunes, a także podłączenie twojego iPhone'a lub iPada i rozpoznanie go przez program iTunes na twoim komputerze. Więc kiedy już masz Usługa Apple Mobile Device Service nie uruchomiła problemu, oznacza to, że nie będzie możliwe podłączenie urządzenia iOS i rozpoznanie go przez komputer. Dzięki temu nie będziesz już mógł korzystać z programu iTunes.
Wiemy, że w tego typu sytuacjach może Cię to wkurzyć, ponieważ jest to jedyny sposób, aby móc wykonać kopię zapasową urządzenia iPhone lub iPad za pomocą iTunes na komputerze. Jest to także jeden ze sposobów uzyskania żądanej muzyki i innych potrzebnych programów.
Właśnie dlatego opracowaliśmy wszystkie rozwiązania wskazane powyżej i mamy nadzieję, że może to pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Wiemy, że dzięki powyższym rozwiązaniom będziesz w stanie naprawić błąd i nie będziesz już otrzymywać komunikatu z informacją „Nie można uruchomić usługi Apple Mobile Device Service”.
Zostaw komentarz
Komentarz
iOS Toolkit
3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.
Darmowe pobieranie Darmowe pobieranieGorące artykuły
/
CIEKAWYDULL
/
PROSTYTRUDNY
Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:
Doskonały
Ocena: 2.3 / 5 (na podstawie 3 oceny)