Autor: Vernon Roderick, Ostatnia aktualizacja: September 23, 2020
iPad to jedno z urządzeń mobilnych, które zostało zaprojektowane i opracowane przez Apple z systemem operacyjnym iOS. Tablet iPad umożliwia wykonywanie wielu funkcji, takich jak iPhone lub komputer. Pomaga w zarządzaniu aplikacjami, wysyłaniu i odbieraniu wiadomości, połączeń, e-maili, robieniu zdjęć, wideo, odtwarzaniu muzyki, grach i wielu innych.
Możesz uruchamiać aplikacje, tworzyć dokumenty lub łączyć się z Internetem i wykonywać inne zadania, które wykonujesz w codziennych operacjach. Czasami pojawia się problem, taki jak iPad nie łączy się z Wi-Fi sieć, co może być trochę kłopotliwe, gdy chcesz przeglądać internet. Ten artykuł pomoże Ci rozwiązać ten problem.
Część 1: Metody rozwiązywania problemów z iPadem nie łączą się z Wi-FiCzęść 2: Podsumowanie
W tej sekcji przedstawiono wiele metod ze szczegółowymi instrukcjami, jak rozwiązać problem w programie iPad nie łączy się z Wi-Fi sieć. Możesz spróbować podążać za różnymi procesami, które mogą zależeć od napotkanej sytuacji.
Upewnij się, że modem i router Wi-Fi są włączone, działają poprawnie i mają stabilne połączenie. Spróbuj ponownie uruchomić modem Wi-Fi i router. Możesz to zrobić, odłączając go na 10 sekund, aby upewnić się, że jest całkowicie wyłączony, a następnie podłączając go ponownie. Teraz podłącz ponownie urządzenie iPad do Wi-Fi. Sprawdź również, czy kable w modemie i routerze nie są uszkodzone.
Po sprawdzeniu, czy modem Wi-Fi i router działają dobrze ze stabilnym połączeniem, pamiętaj o podłączeniu iPada do Wi-Fi.
Kiedy nie można połączyć się z zarejestrowanym Wi-Fi połączenie, spróbuj zresetować ustawienia połączenia Wi-Fi i zarejestruj się ponownie.
Jeśli problem nadal występuje, najlepiej ponownie uruchomić urządzenie iPad. Po pomyślnym uruchomieniu d sprawdź, czy problem został rozwiązany i czy możesz pomyślnie połączyć się z siecią Wi-Fi.
Co powiesz na zresetowanie ustawień sieciowych na urządzeniu iPad i sprawdzenie, czy problem został rozwiązany? Po zresetowaniu ustawień sieciowych usunie tylko sieć Wi-Fi, zapisane hasła, APN, ustawienia sieci komórkowej, VPN i tym podobne, ale nie dane.
Jeśli problem z iPadem nie łączy się z Wi-Fi nadal występuje, spróbuj użyć innego urządzenia, aby połączyć się z siecią Wi-Fi i sprawdź, czy możesz się połączyć. Jeśli to samo dzieje się na innym urządzeniu, problem będzie dotyczył sieci Wi-Fi, którą należy zgłosić na infolinię pomocy technicznej dostawcy Internetu. Możesz sprawdzić u nich, czy router obsługuje urządzenie iPad i może być konieczne zaktualizowanie oprogramowania układowego routera.
Możesz także spróbować podłączyć urządzenie iPad do tej samej sieci Wi-Fi i zmienić lokalizację oraz sprawdzić, czy problem z iPadem nie łączy się z Wi-Fi. Zbliż się do routera, ponieważ jeśli jesteś zbyt daleko, możesz nie uzyskać dobrego sygnału Wi-Fi na urządzeniu iPad.
W inny sposób spróbuj połączyć się z inną siecią Wi-Fi na urządzeniu iPad. Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi zostało pomyślnie nawiązane na iPadzie. Możliwe jest również, że dołączasz do zamkniętej lub ukrytej sieci, z którą nie będziesz mógł się połączyć. Wybierz Inne z listy sieci, jeśli dołączysz do zamkniętej lub ukrytej sieci. Po wyświetleniu monitu wprowadź nazwę sieci i hasło.
Sprawdź, czy na urządzeniu iPad są zainstalowane najnowsze aktualizacje iOS, aby zapobiec problemowi z iPadem, który nie łączy się z Wi-Fi
Gdy włączysz ustawienie Wi-Fi, ale przypadkowo włączysz także tryb samolotowy, może to spowodować problem z połączeniem iPada z Wi-Fi.
Aby rozwiązać problem z iPadem, który nie łączy się z Wi-Fi, spróbuj zresetować wszystkie ustawienia na urządzeniu iPad.
Sprawdź, czy Wi-Fi jest obsługiwane w planie sieci bezprzewodowej lub czy Twój operator sieci bezprzewodowej ją włączył. Możesz skontaktować się z operatorem sieci bezprzewodowej, aby uzyskać potwierdzenie. Możesz uzyskać numer obsługi klienta ze strony internetowej operatora i zapytać go, czy funkcja jest włączona.
Zainstalowane certyfikaty APN na urządzeniu iPad mogą czasami wpływać na Wi-Fi. Certyfikaty APN sprawiają, że urządzenie iPad współpracuje z niektórymi firmami telefonicznymi. Utwórz kopię zapasową tych konkretnych danych za każdym razem, gdy usuniesz coś na swoim urządzeniu.
A Tryb DFU lub Aktualizacja oprogramowania układowego urządzenia to głębokie przywracanie urządzenia iPad, głębsze niż tryb odzyskiwania. Ten tryb usunie wszystkie dane z urządzenia i przywróci nowe. Zdecydowanie zaleca się utworzenie najpierw kopii zapasowej ważnych danych z urządzenia iPad przed wdrożeniem przywracania DFU. Możesz wykonać kopię zapasową danych z iPada na iCloud lub na komputer za pośrednictwem iTunes.
Ten proces nauczy Cię, jak to zrobić zresetuj iPada urządzenie do jego oryginalnych ustawień fabrycznych. Pamiętaj, że wszystkie dane na iPadzie zostaną usunięte, więc musisz najpierw wykonać kopię zapasową ważnych danych z urządzenia. Możesz przesłać plik backup do iCloud lub przez iTunes na komputerze. Po zresetowaniu możesz przywrócić dane z kopii zapasowej na urządzeniu.
Jak przywrócić dane z kopii zapasowej:
Jak zmienić nazwę swojego urządzenia:
Po wykonaniu innych metod, ale problem dalej iPad nie łączy się z Wi-Fi nadal pojawia się, prawdopodobnie z powodu problemu sprzętowego na urządzeniu iPad, który wpływa na połączenie z Wi-Fi, jak uszkodzenie anteny. Musisz skontaktować się z Wsparcie Apple w trybie online lub możesz odwiedzić najbliższy sklep Apple Store.
Urządzenie iPad to przydatne urządzenie mobilne, które możesz nosić zawsze i wszędzie. Jest to przenośne urządzenie zbudowane na systemie iOS. Dzięki niemu możesz wykonywać wiele zadań. Ale zawsze, gdy napotkasz problem, taki jak iPad nie łączy się z siecią Wi-Fi, możesz zastosować różne metody opisane w tym artykule, aby rozwiązać problem.
Odzyskiwanie systemu iOS Napraw różne problemy z systemem iOS, takie jak tryb odzyskiwania, tryb DFU, zapętlenie białego ekranu przy starcie itp. Ustaw urządzenie iOS na normalne z białego logo Apple, czarnego ekranu, niebieskiego ekranu, czerwonego ekranu. Napraw tylko iOS na normalnym poziomie, bez utraty danych. Napraw błąd iTunes 3600, błąd 9, błąd 14 i różne kody błędów iPhone'a Odblokuj iPhone'a, iPada i iPoda touch. Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie
Zostaw komentarz
Komentarz
iOS Toolkit
3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.
Darmowe pobieranie Darmowe pobieranieGorące artykuły
/
CIEKAWYDULL
/
PROSTYTRUDNY
Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:
Doskonały
Ocena: 4.7 / 5 (na podstawie 65 oceny)