Autor: Vernon Roderick, Ostatnia aktualizacja: October 14, 2020
Zaprojektowany i zbudowany przez Apple iPhone jest jednym z wiodących i znanych urządzeń mobilnych używanych w firmach, w pracy, a nawet jako urządzenie osobiste. Za pomocą iPhone'a możesz wykonywać różne operacje na urządzeniu, takie jak wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, zarządzanie kontaktami, wiadomościami, połączeniami, plikami, aplikacjami i tak dalej. Jest to poręczne urządzenie, które można wygodnie zabrać ze sobą wszędzie i używać w dowolnym momencie.
Ale byłoby rozczarowujące, gdybyś napotkał błąd podczas korzystania z urządzenia iPhone do wysyłania wiadomości e-mail. Dostajesz nie mogę pobrać poczty na iPhonie błąd. Nie możesz otrzymywać nowych i ważnych wiadomości e-mail, których oczekujesz w swojej skrzynce pocztowej. W tym przewodniku pokażemy, jak rozwiązać problem i otrzymywać nowe e-maile automatycznie i na czas.
Część 1: Jak rozwiązać problem: nie można pobrać poczty na iPhone'aCzęść 2: Podsumowanie
Ta sekcja zawiera różne metody, które możesz zrobić, aby rozwiązać problem, np Nie można pobrać poczty na iPhonie błąd. Pamiętaj, że podczas tworzenia kopii zapasowej wiadomości e-mail za pośrednictwem iCloud or iTunes, tworzone są kopie zapasowe tylko ustawień poczty, a nie wiadomości e-mail. Pamiętaj, aby zawsze regularnie tworzyć kopie zapasowe ważnych danych poczty na wypadek pojawienia się problemu.
Jeśli ty nie mogę pobrać poczty na iPhonie urządzeniu, sprawdź, czy masz połączenie z Internetem i czy połączenie jest stabilne. Jeśli korzystasz z mobilnego połączenia transmisji danych, spróbuj połączyć się z siecią Wi-Fi. Sprawdź prędkość swojego internetu, wykonując test szybkości.
Uruchom ponownie modem i router. Odłącz urządzenia na około dziesięć sekund i podłącz je ponownie. Sprawdź ponownie, czy możesz pomyślnie nawiązać połączenie, odwiedzając niektóre witryny internetowe lub inne aplikacje korzystające z Internetu poza Twoją pocztą. Możesz użyć innego urządzenia mobilnego, aby sprawdzić, czy wystąpi ten sam problem. Skontaktuj się z dostawcą usług, aby potwierdzić, czy w Twojej okolicy jest awaria lub czy występują problemy z połączeniem internetowym.
Czy możesz wysyłać e-maile? Spróbuj sprawdzić, czy nie jesteś w stanie wysyłać e-maili nawet z poprawnym adresem e-mail odbiorcy, to ty też nie może odbierać wiadomości e-mail z jakiegoś powodu.
Jeśli wiadomość e-mail nie może zostać wysłana nawet z poprawnymi informacjami o adresacie, spróbuj zastosować następną metodę, aby pomóc w rozwiązaniu problemu z nie mogę pobrać poczty na iPhonie.
Jeśli połączenie internetowe jest dobre, a nadal nie możesz odbierać poczty na urządzeniu iPhone, problem może dotyczyć urządzenia mobilnego. Prosty krok, taki jak ponowne uruchomienie urządzenia iPhone, może zdziałać cuda. Ta metoda wyczyści pamięć podręczną i dane tymczasowe oraz opróżni pamięć RAM, aby zwolnić trochę miejsca i pamięci, co spowoduje lepsze funkcjonowanie urządzenia. Aby ponownie uruchomić urządzenie iPhone, postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wersji mobilnej, aby rozwiązać problem.
Jak zrestartować urządzenie iPhone:
W przypadku innych wersji, takich jak iPhone X lub 11:
Jak wymusić ponowne uruchomienie lub hard reset gdy urządzenie iPhone nie odpowiada lub zawiesiło się:
W przypadku iPhone'a 6S i wcześniejszych wersji:
Dla wersji iPhone 7 i 7 Plus:
W przypadku iPhone'a 8 i nowszych wersji:
Jeśli problem z nie można pobrać poczty na urządzeniu iPhone nadal występuje, sprawdź ustawienia powiadomień. Być może faktycznie otrzymano e-maile, ale nie otrzymałeś powiadomienia.
Możesz dostosować ustawienia pobierania wiadomości e-mail, aby zezwolić na powiadomienia push dla wiadomości e-mail. Domyślne ustawienia urządzenia iPhone zależą od dostawcy poczty e-mail. Możesz to ustawić ręcznie, wykonując poniższe czynności, aby rozwiązać problem z nie można pobrać poczty na urządzeniu iPhone.
Jak mogę odzyskać wiadomość e-mail na moim iPhonie? Otwórz aplikację Mail i sprawdź, czy wyświetla monit o wprowadzenie hasła do konta pocztowego. Upewnij się, że na ekranie zostało wpisane prawidłowe hasło. Za każdym razem, gdy zmieniasz hasło do poczty e-mail na innym urządzeniu, musisz również wprowadzić je ponownie poprawnie na urządzeniu iPhone. Jeśli nie poprosi o podanie hasła, spróbuj wylogować się z poczty e-mail i zaloguj się ponownie. Wprowadź ponownie poprawny adres e-mail i hasło oraz wymaganą weryfikację dwuetapową, jeśli taka istnieje.
Możesz także spróbować uzyskać dostęp do poczty e-mail w przeglądarce internetowej. Przejdź do swojej poczty, zaloguj się, podając poprawny adres e-mail i hasło, i zweryfikuj za pomocą niezbędnego dwuetapowego procesu uwierzytelniania, jeśli istnieje. Jeśli jesteś pewien, że wprowadziłeś prawidłowe dane konta i weryfikacji, a nadal nie możesz się zalogować lub nie możesz odebrać poczty na urządzeniu iPhone, skontaktuj się z dostawcą poczty e-mail lub administratorem systemu, aby potwierdzić tymczasową przerwę w świadczeniu usług.
Aby rozwiązać problem polegający na tym, że nie możesz odbierać poczty na urządzeniu iPhone, spróbuj usunąć swoje konto e-mail z urządzenia i dodać je ponownie. Upewnij się, że przed wykonaniem tego procesu utwórz kopię zapasową wszystkich ważnych danych poczty. Możesz to również zrobić, uzyskując dostęp do poczty e-mail w przeglądarce internetowej i sprawdzając, czy wszystkie wiadomości i kontakty w aplikacji poczty na telefonie iPhone są dostępne w usłudze poczty internetowej.
Jak automatycznie skonfigurować istniejące konto e-mail na urządzeniu iPhone:
Jak ręcznie dodać nowe konto e-mail na urządzeniu iPhone:
Jeśli nadal nie możesz odbierać poczty na iPhonie, możesz spróbować zaktualizować wersję iOS urządzenia iPhone, aby uzyskać najnowsze poprawki na urządzeniu.
Jeśli nadal występuje błąd nie można pobrać poczty na telefonie iPhone, możesz skontaktować się z Wsparcie Apple w Internecie lub odwiedź Centrum wsparcia Apple, aby mogli rozwiązać problem z urządzeniem iPhone. Mogą najlepiej zapewnić naprawę i naprawę lub wymianę urządzenia w razie potrzeby.
Jeśli nie możesz odebrać poczty na urządzeniu iPhone w aplikacji Mail, możesz skorzystać z tego przewodnika samouczka, który zawiera różne rozwiązania, które możesz zastosować. Możesz nie otrzymywać nowych wiadomości e-mail, gdy masz niestabilne połączenie internetowe lub awarię usługi, nieprawidłowe ustawienia poczty e-mail, nieprawidłowe dane konta e-mail, tymczasowy przestój usługi poczty e-mail i wiele innych powodów.
Odzyskiwanie systemu iOS Napraw różne problemy z systemem iOS, takie jak tryb odzyskiwania, tryb DFU, zapętlenie białego ekranu przy starcie itp. Ustaw urządzenie iOS na normalne z białego logo Apple, czarnego ekranu, niebieskiego ekranu, czerwonego ekranu. Napraw tylko iOS na normalnym poziomie, bez utraty danych. Napraw błąd iTunes 3600, błąd 9, błąd 14 i różne kody błędów iPhone'a Odblokuj iPhone'a, iPada i iPoda touch. Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie
Zostaw komentarz
Komentarz
iOS Toolkit
3 Metody odzyskiwania usuniętych danych z iPhone'a lub iPada.
Darmowe pobieranie Darmowe pobieranieGorące artykuły
/
CIEKAWYDULL
/
PROSTYTRUDNY
Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:
Doskonały
Ocena: 4.6 / 5 (na podstawie 88 oceny)