Kontakt

7 rozwiązań w celu rozwiązania kilku problemów iMessage w iOS 11/12

Przez Vernon Roderick, Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2019 r

„Ponieważ zaktualizowałem iPhone'a do iOS 12. Wiadomości SMS są często opóźnione i nie mogą odbierać wiadomości. Jak to działa? Pomóż mi? Jak rozwiązać problemy z iMessage?” ~ Bom

Ostatnio Apple wypuszcza system iOS 13. Sporo użytkowników wypróbowało ten nowy system i jest zadowolonych z jego funkcji. Jednak jednym z najczęstszych problemów, z jakimi boryka się wielu użytkowników, są kolejne błędy po aktualizacji nowego systemu iOS. Ponadto nie tylko aktualizacja iOS13, ale także iOS 11 lub 12 przyniesie użytkownikom szereg problemów z aplikacją iMessage.

Od wiadomości, które nie są dostarczane i odbierane, a do samej aplikacji, która zawsze ulega awarii podczas używania, z pewnością sprawia wiele problemów podczas korzystania z urządzenia Apple.

Ale nie martw się, przedstawimy Ci, jak to zrobić napraw kilka problemów iMessage w iOS 11/12 lub nawet iOS 13 poniżej.

Część 1: Możliwe przyczyny problemów z iMessage po aktualizacji iOS 11/12Część 2: Typowe rozwiązania problemów z wiadomościami tekstowymi w systemie iOS 11Część 3. Bezpieczny sposób rozwiązania problemów z iMessagePrzewodnik wideo: Jak rozwiązać kilka problemów związanych z iMessage na iPhonieCzęść 4: Wniosek

Część 1: Możliwe przyczyny problemów z iMessage po aktualizacji iOS 11/12

Problemy z iMessage są trudne do zrozumienia i zrozumienia, dlaczego występują, ponieważ w pewnym momencie takie problemy występują tylko wtedy, gdy urządzenie jest wolne i kończy się pamięć. Ale inne możliwości obejmują usterkę oprogramowania spowodowaną przez samą aktualizację systemu iOS 11/12, niektóre awarie sprzętu i inne aspekty, takie jak zdolność urządzenia do przechwytywania sieci itp.

Aby poznać możliwe przyczyny problemów z iMessage, które napotykasz na swoim urządzeniu Apple, przeczytaj poniższe elementy i sprawdź, czy każdy z nich jest warty sprawdzenia, czy zdarzyło Ci się wcześniej.

A. Ustawienia sieciowe nie są poprawnie skonfigurowane

Aktualizacja do iOS 11/12 zapewni nowy początek na twoim urządzeniu - wszystkie pliki, aplikacje, dane i ustawienia zostaną usunięte z twojego urządzenia Apple podczas aktualizacji wersji. Obejmuje to ustawienia łączności sieciowej i należy je sprawdzić.

B. Aplikacja iMessage nie jest poprawnie skonfigurowana

Pierwsze uaktualnienie iOS 11/12 do urządzenia po raz pierwszy spowoduje zresetowanie wszystkich ustawień, które ma, i obejmie aplikację iMessage. Mimo że jest zawsze włączony (ponieważ jest to jedna z domyślnych aplikacji iOS), może się zdarzyć, że iMessage nie zostanie poprawnie skonfigurowany lub zostanie wyłączony na urządzeniu po aktualizacji.

C. W urządzeniu Apple zaczyna brakować pamięci

Po iOS 11/12 możesz spieszyć się, korzystając z pełnego potencjału urządzenia Apple, aby dowiedzieć się więcej o nowej wersji. Dotyczy to większości ludzi - przez większość czasu używają swoich iPhone'ów lub iPadów i próbują wydobyć to, co najlepsze z iOS 11, który w zamian pochłania pamięć ze wszystkich stron i pod różnymi kątami.

Wysokie wykorzystanie może prowadzić do dużego zużycia przestrzeni dyskowej, a gdy pamięć się kończy, każda aplikacja może zacząć działać wolno, wpływając na to, jak powinny działać. To samo z aplikacją iMessage, mało miejsca i pamięć mogą mieć wpływ na sposób korzystania z tego programu.

D. Serwer iMessage jest wyłączony

Jest to rzadkie zdarzenie, ale ostatnio w tym roku wykryto, że serwer iMessage przestał działać (lub serwer nie działał) i prawie nikt nie był w stanie korzystać z aplikacji iMessage. Jeśli masz problemy z iMessage i nie jest on w pełni operacyjny, na serwerze Apple może się coś dziać z tą aplikacją.

E. Połączenie danych jest bardzo niestabilne

Przerywane połączenie internetowe może powodować problemy i opóźnienia w wysyłaniu i odbieraniu wiadomości za pośrednictwem iMessage. Wszystkie wiadomości w niebieskiej bańce dotyczą wiadomości iMessage, a zielone oznaczają wiadomości tekstowe. Jeśli często korzystasz z iMessage i ciągle wysyłasz te niebieskie, upewnij się, że masz stabilne połączenie z Internetem, aby nie doszło do nieprzerwanej rozmowy.

Część 2: Typowe rozwiązania problemów z wiadomościami tekstowymi w systemie iOS 11

Po uzyskaniu nowej wersji systemu iOS zauważyłeś kilka problemów występujących podczas korzystania z aplikacji iMessage na urządzeniu Apple. Aby ci w tym pomóc, przedstawiliśmy poniżej rozwiązania niektórych problemów, które możesz napotkać po aktualizacji systemu:

  1. iMessage nie dostarcza ani nie wysyła wiadomości.
  2. iMessage nie aktywuje się po aktualizacji iOS 11/12.
  3. Aplikacja iMessage zawiesza się lub ulega awarii przy każdym uruchomieniu.
  4. iMessage nie odbiera żadnych wiadomości.
  5. Otrzymane wiadomości powodują, że iMessage się nie otwiera lub powoduje, że ekran jest pusty jako biały.
  6. Efekty i funkcje w iMessage nie działają.

Sprawdź poniższe szczegółowe rozwiązania wyżej wymienionych problemów iMessage.

A. iMessage nie dostarcza ani nie wysyła wiadomości

Jeśli zauważysz, że wszystkie wiadomości wysyłane do określonego odbiorcy nie są dostarczane przez iMessage, możesz spróbować wykonać jedną lub wszystkie z następujących czynności:

  1. Jeśli wysyłasz wiadomości w niebieskiej bańce, upewnij się, że masz połączenie z siecią Wi-Fi lub 3G / 4G, a połączenie jest stabilne. Możesz ponownie uruchomić modem Wi-Fi w domu lub zresetować połączenie sieciowe na urządzeniu Apple. Po zakończeniu dotknij ikony wykrzyknika obok niebieskiego bąbelka, aby ponownie wysłać wiadomość.
  2. Zrestartuj samą aplikację iMessage, przechodząc do Ustawienia> Wiadomość> Wyłącz, a następnie włącz.
  3. Wykonaj wymuszony restart na iPhonie lub iPadzie. Aby to zrobić, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk Uśpij / Obudź oraz przycisk Początek i trzymaj oba przyciski przez kilka sekund, aż twój iPhone pokaże logo Apple. Następnie przejdź do aplikacji iMessage i ponownie wyślij wiadomość, która nie została dostarczona.

B. iMessage nie aktywuje się po aktualizacji iOS 11/12

Jeśli zauważyłeś, że aplikacja iMessage nie aktywuje się lub utknęła w oczekiwaniu na aktywację, wykonaj jedną lub wszystkie z następujących czynności:

  1. Upewnij się, że urządzenie iOS ma prawidłowe ustawienia daty i godziny. Aby to sprawdzić, wybierz Ustawienia> Ogólne> Data i godzina. Aby zmniejszyć obawy związane z utrzymaniem poprawności ustawień daty i godziny, wybierz opcję Ustaw automatycznie.
  2. Podczas otwierania iMessage upewnij się, że masz połączenie z siecią Wi-Fi lub 3G / 4G, a połączenie jest stabilne.
  3. Upewnij się, że Twój operator lub dostawca karty SIM / sieci obsługuje aplikację iMessage.
  4. Spróbuj zresetować ustawienia połączenia sieciowego urządzenia z iOS, włączając tryb samolotowy, a następnie wyłączając go. Powtórz to trzy razy przed otwarciem aplikacji iMessage.

C. Aplikacja iMessage zawiesza się lub ulega awarii przy każdym uruchomieniu

Innym bardzo frustrującym problemem z aplikacją iMessage po aktualizacji iOS 11 jest to, że program zawiesza się przy każdej próbie jego otwarcia lub po otrzymaniu wiadomości. Aby to naprawić, wykonaj następujące czynności:

  1. Przed otwarciem aplikacji iMessage upewnij się, że masz stabilne połączenie z Internetem.
  2. Poproś Siri, aby wysłał wiadomość do nadawcy, mówiąc tej osobie, aby odesłała ci wiadomość. Po otrzymaniu kolejnej wiadomości spróbuj ponownie otworzyć iMessage. Jeśli się powiedzie, usuń poprzednią otrzymaną wiadomość.

D. iMessage nie odbiera żadnych wiadomości

Nieotrzymywanie zarówno wiadomości iMessage, jak i SMS-ów jest poważnym ciosem w przypadku korzystania z iPhone'a lub iPada, który został uaktualniony do iOS 11. Jeśli masz teraz ten problem, spróbuj wykonać następujące rozwiązania:

  1. Wykonaj wymuszony reset na urządzeniu z iOS, naciskając długo i przytrzymując jednocześnie przycisk Uśpij / Obudź oraz przycisk Początek i przytrzymując je, dopóki urządzenie nie uruchomi się ponownie - pokazując ci pusty ekran, a następnie logo Apple.
  2. Zresetuj wszystkie ustawienia sieciowe, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj ustawienia sieciowe.

E. Otrzymane wiadomości powodują, że iMessage się nie otwiera lub powoduje, że ekran jest pusty jako biały.

Kolejnym dużym problemem z aplikacją iMessage po aktualizacji iOS 11 jest to, że sam program się nie otwiera lub wyświetla pusty, biały ekran. Jest to naprawdę denerwujące, ponieważ nie będziesz w stanie czytać żadnych nowych wiadomości otrzymywanych od kontaktów. Aby to naprawić, wykonaj wszystkie lub jedną z następujących czynności:

  1. Wykonaj wymuszone ponowne uruchomienie telefonu - przytrzymaj jednocześnie przyciski Uśpij / Obudź i Początek i poczekaj około 10 sekund, aż logo Apple pojawi się na ekranie. Po całkowitym zrestartowaniu urządzenia spróbuj otworzyć wiadomości z iMessage.
  2. Zresetuj wszystkie bieżące ustawienia (ale nie spowoduje to usunięcia plików i danych z urządzenia), wybierając Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj wszystkie ustawienia.
  3. Przywróć domyślne ustawienia urządzenia za pomocą iTunes, ale zanim to zrobisz, najpierw wykonaj kopię zapasową wszystkich plików i danych.

F. Efekty i funkcje w iMessage nie działają

Jeśli jesteś typem użytkownika, który często używa emotikonów zamiast słów w wiadomości, wysyłania tajnych wiadomości przezroczystym (niewidocznym) atramentem, wysyłania odręcznych wiadomości i wiele więcej za pośrednictwem iMessage, może to być naprawdę frustrujące, jeśli nagle nie mógł ich użyć. A najgorsze jest to, że takie efekty powodują spowolnienie lub iMessage lub dysfunkcję. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

  1. Wyłącz funkcję Ogranicz ruch w iOS 11, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Dostępność> Zmniejsz ruch (dotykając tej opcji, wyłączysz funkcję efektów w iMessage). Następnie wróć do aplikacji iMessage i sprawdź, czy działa ona poprawnie po wyłączeniu efektów. Aby sprawdzić, czy teraz będzie działać, włącz ponownie funkcję Ogranicz ruch i wróć do iMessage, aby wyświetlić wiadomości z efektami i animacjami.
  2. Zresetuj samą aplikację iMessage, przechodząc do Ustawienia> Wiadomości> iMessages (dotknij tej opcji, aby ją wyłączyć, a po kilku sekundach dotknij ponownie, aby ją włączyć).
  3. Wyłącz funkcję 3D Touch w iOS 11 i sprawdź, czy iMessage będzie teraz działać poprawnie. Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> Ogólne> Dostępność> 3D Touch (dotknij tej opcji, aby ją wyłączyć). Po sprawdzeniu, czy iMessage działa teraz, włącz ponownie 3D Touch i sprawdź, czy iMessage nie będzie miał żadnych innych problemów.

Ludzie również czytająJak naprawić błąd aktywacji iMessage?[Rozwiązany] Jak naprawić iMessage nie działa na iPadzie krok po kroku

Część 3. Bezpieczny sposób rozwiązania problemów z iMessage

Problem z domyślną aplikacją iOS może być uważany za problem samego systemu i właśnie tam Zestaw narzędzi FoneDog - Odzyskiwanie systemu iOS wchodzi w życie. Jest to narzędzie wypełnione modułami, które pomogą Ci rozwiązać problemy na urządzeniach z iOS - problemy od utraconych danych do problematycznego systemu iOS. Jeśli powyższe poprawki nie zadziałały, czas powrócić do poprzedniej wersji iOS za pomocą naszego zestawu narzędzi FoneDog.

Porady: Jeśli chcesz odzyskać błędnie usunięte iMessages na urządzeniach iPhone, możesz także użyć FoneDog Toolkit - Odzyskiwanie danych iOS.

Darmowe pobieranieDarmowe pobieranie

Krok 1: Zainstaluj zestaw narzędzi FoneDog.

Użyj komputera stacjonarnego lub laptopa i zainstaluj w nim zestaw narzędzi FoneDog. Uruchom program po instalacji. W tym celu podłącz urządzenie iOS, którego dotyczy problem, do komputera i upewnij się, że zestaw narzędzi FoneDog wykrył to urządzenie.
Więcej narzędzi

Krok 2: Przejdź do modułu odzyskiwania systemu.

Idź do Odzyskiwanie systemu moduł zestawu narzędzi FoneDog (ten moduł jest reprezentowany przez kafelek menu z ikoną koła zębatego, w którym znajduje się klucz). Przed kontynuowaniem przypomnisz o kilku ważnych uwagach przed kontynuowaniem:

1) Wszystkie pliki i dane na urządzeniu z systemem iOS nie zostaną usunięte;

2) Twoje urządzenie zostanie przywrócone do stanu „zablokowanego”, jeśli zostało odblokowane.

3) Twoje urządzenie zostanie przywrócone do stanu „bez jailbreak”, jeśli zostało ono zepsute.

Początek

Krok 3: Pobierz oprogramowanie układowe dla urządzenia iPhone.

Moduł odzyskiwania systemu w zestawie narzędzi FoneDog oferuje szybki sposób na znalezienie odpowiedniego pakietu oprogramowania, który ma zostać przywrócony na urządzeniu z systemem iOS, którego dotyczy problem. Po wykryciu urządzenia narzędzie wyświetli podgląd typu urządzenia, modelu, numeru seryjnego i wersji systemu iOS za pomocą rozwijanych pól. Te specyfikacje zostaną wykorzystane do zlokalizowania i pobrania najbardziej odpowiedniego oprogramowania układowego dla twojego urządzenia. Kliknij "Pobierz”, Aby rozpocząć proces pobierania.

Pobierz

Krok 4: Pobierz oprogramowanie wewnętrzne.

Nasz zestaw narzędzi FoneDog pobierze oprogramowanie do zainstalowania na twoim urządzeniu. Musisz tylko poczekać kilka minut, aż pobieranie zostanie zakończone.

Krok 5: Wykonaj proces naprawy.

Po pobraniu oprogramowania, zestaw narzędzi FoneDog natychmiast rozpocznie proces odzyskiwania systemu. Za pomocą uzyskanego pakietu oprogramowania układowego zostanie zastosowany na urządzeniu i przywróci pierwotny stan przed aktualizacją systemu iOS 11. Po naprawie urządzenie automatycznie uruchomi się ponownie.
naprawy

Krok 6: Sprawdź, czy nadal występują problemy z iMessage.

Po przywróceniu telefonu do pierwotnej wersji systemu iOS możesz teraz sprawdzić, czy aplikacja iMessage nadal ma problemy jak poprzednio. Jeśli nie, możesz ponownie uaktualnić system do iOS 11 lub użyć bieżącej wersji, którą masz na swoim urządzeniu.

Repare Complete

Przewodnik wideo: Jak rozwiązać kilka problemów związanych z iMessage na iPhonie

Część 4: Wniosek

Naprawienie wielu problemów w aplikacji iMessage po aktualizacji iOS 11/12 jest bardzo kłopotliwe, ponieważ jest to jedna z najbardziej podstawowych aplikacji używanych w urządzeniach mobilnych. Jeśli powróciłeś do poprzedniej wersji iOS i planujesz ponownie uzyskać iOS 11/12, najlepiej zrobić to przez iTunes. W przypadku, gdy iMessage znowu nie działa poprawnie, zalecamy ponowne wykonanie powyższych rozwiązań, zwłaszcza użycie naszego zestawu narzędzi FoneDog w celu odzyskania systemu iOS urządzenia w celu rozwiązania problemów.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Vernon Roderick

Specjalizacja techniczna w zakresie pisania scenariuszy na PC / YouTube / optymalizacji witryny

Jedną z moich pasji jest tworzenie własnego oprogramowania

Piszę artykuły, aby dzielić się wiedzą na temat technologii IT i trochę doświadczenia w tworzeniu własnego oprogramowania, a tworzenie własnego oprogramowania jest jedną z moich pasji do pracy.

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.4 / 5 (na podstawie 103 oceny)

Logo odzyskiwania systemu iOS

Odzyskiwanie systemu iOS

Napraw różne błędy systemowe iOS z powrotem do normalnego stanu.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.