Kontakt

8 najlepszych sposobów, aby naprawić „Niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej”

Autor: Gina Barrow, Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2019 r

Wszyscy wiemy, że po włączeniu iCloud automatycznie tworzy kopie zapasowe naszych urządzeń iDevices, o ile jest ono zablokowane i podłączone do źródła zasilania i Internetu. Ale co zrobisz, kiedy kilka pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej na iCloud? Znajdź 8 najlepszych rozwiązań tego problemu w tym nowym poście!

Część 1. Jak zrobić, gdy niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowejCzęść 2. Użyj programu innej firmy do rozwiązania problemu.Część 3. Użyj opcji iTunes BackupCzęść 4. Wniosek

Część 1. Jak zrobić, gdy niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej

iCloud to najwygodniejsza opcja tworzenia kopii zapasowych zapewniana przez Apple wszystkim użytkownikom. Nie wymaga żadnego połączenia kablowego i operacji ręcznych. Jest to świetny pomysł, jednak może być denerwujący, gdy tworzenie kopii zapasowej zostanie przerwane i zamiast tego pojawią się komunikaty o błędach.

Podobnie jak problem, mamy dzisiaj, w którym wielu użytkowników skarżyło się na „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowejw iCloud. Może to być bardzo denerwujące, gdy oczekujesz zbyt wiele od aplikacji.

Dobrze, że znaleźliśmy najlepsze możliwe rozwiązania, które mogą szybko rozwiązać ten problem. Zebraliśmy tylko 8 najlepszych rozwiązań tego powszechnego błędu, w którym niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej.

Metody te zostały przetestowane i sprawdzone przez niektórych użytkowników, którzy twierdzili, że problem został rozwiązany przez wykonanie dowolnej z poniższych metod rozwiązywania problemów.

Znajdź i przetestuj, które z tych kolorów są odpowiednie, i rozwiąż problemy z iDevice. Przygotuj iPhone'a lub iPada i wykonaj następujące czynności:

Metoda 1: Uruchom ponownie urządzenie iDevice

Jeśli problem występuje raz, po prostu spróbuj ponownie wykonać kopię zapasową urządzenia. Jeśli problem wystąpił po kilku próbach, wykonaj szybki restart i ręcznie wykonaj kopię zapasową iPhone'a lub iPada na iCloud.

Po prostu wyłącz urządzenie i pozwól mu odpocząć przez około kilka minut, a po ponownym uruchomieniu urządzenia wybierz Ustawienia> iCloud> Kopia zapasowa>, a następnie stuknij Utwórz kopię zapasową teraz.

użyj-icloud-to-backup

Metoda 2: Sprawdź status systemu Apple

Jeśli zauważysz, że ten problem dotyczy nie tylko twojego urządzenia, ale także twojego przyjaciela, sprawdź online Stan systemu Apple.

Na serwerach iCloud może być trwająca konserwacja, co jest przyczyną braku możliwości wykonania kopii zapasowej. Wystarczy przejść do strony Stan systemu Apple i sprawdzić, czy występują jakieś problemy z iCloud.

Metoda 3: Sprawdź połączenie internetowe

ICloud działa najlepiej z bezprzewodowym Internetem. Wynika to z tego, że ma bardziej stabilne połączenie i szybszą odpowiedź z serwera iCloud w porównaniu do korzystania z danych mobilnych.

Zdecydowanie zaleca się korzystanie z połączenia bezprzewodowego lub Wi-Fi tylko podczas tworzenia kopii zapasowych. Zapewni to stabilne połączenie i pozwoli uniknąć takich błędów.

„Niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej” może oznaczać, że połączenie internetowe zostało przerwane podczas tworzenia kopii zapasowej.

Po prostu sprawdź siłę sygnału Wi-Fi i spróbuj ponownie. Umieść urządzenie w miejscu w domu lub w biurze, gdzie uzyskasz doskonały sygnał Wi-Fi. W przeciwnym razie możesz usunąć starą kopię zapasową i ręcznie utworzyć nową kopię zapasową na iPhonie / iPadzie.

Najpierw usuń starą kopię zapasową, wybierając Ustawienia> iCloud> Pamięć> Zarządzaj pamięcią> Znajdź urządzenie i nazwę kopii zapasowej> Stuknij Usuń kopię zapasową

Ręcznie utwórz kopię zapasową, wybierając Ustawienia> iCloud> Kopia zapasowa> Utwórz kopię zapasową teraz

Jeśli to nie rozwiąże, zresetuj ustawienia sieci, przechodząc do Ustawienia> Ogólne> Resetuj> Resetuj ustawienia sieci.

sprawdź połączenie Wi-Fi

Metoda 4: Sprawdź pamięć iCloud

Innym możliwym problemem, który powoduje ten błąd, jest pamięć iCloud. Wszyscy wiemy, że 5 GB może nie wystarczyć na wszystko, więc dokładnie sprawdź, czy masz wystarczająco dużo miejsca, w przeciwnym razie możesz rozważyć uaktualnienie do wyższej lub wyższej przestrzeni lub zdecydować się na użycie iTunes do tworzenia kopii zapasowych.

Aby sprawdzić, czy pozostało wolne miejsce w iCloud, wybierz Ustawienia> iCloud> Pamięć> Zarządzaj pamięcią> Zdecyduj, czy usunąć poprzednie kopie zapasowe lub inną zawartość multimedialną, taką jak zdjęcia, filmy itp.

Ludzie lubią także wiedzieć, jak odzyskać pliki kopii zapasowej iPhone'a przewodnik samouczka pokazuje, że przywracasz kopię zapasową plików na iPhonie, możesz skorzystać z tego przewodnika, aby je odzyskać. Albo to jest inny przewodnik o jak przywrócić historię połączeń bez tworzenia kopii zapasowej.

Metoda 5: Zabij uruchomione aplikacje

Urządzenia również opóźniają się, gdy jednocześnie działa zbyt wiele otwartych aplikacji. Jako odpowiedzialny właściciel musimy czasem to wyczyścić, aby zapewnić naszym urządzeniom bardzo potrzebne odświeżenie.

Uruchamianie aplikacji może również prowadzić do błędu „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej”, szczególnie gdy nie może obsłużyć zbyt wielu operacji jednocześnie. Po prostu dotknij lub naciśnij dwukrotnie przycisk HOME i przesuń w górę te nieważne aplikacje.

usuń aplikacje

Metoda 6: Zaloguj się i wyloguj z iCloud

Jeśli na stronie Stan systemu Apple nie występują bieżące problemy, rozważ zalogowanie się i wylogowanie z konta iCloud.

Aby to zrobić, przejdź do Ustawienia> iCloud> stuknij Wyloguj po kilku minutach, próbując zalogować się ponownie w iCloud i ponów proces tworzenia kopii zapasowej.

Metoda 7: Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia

Innym powodem, dla którego musisz rzucić okiem, jest wersja oprogramowania iPhone'a lub iPada. Są chwile, kiedy iCloud jest aktualny, ale twoje urządzenie nie jest i powoduje to niezgodność między urządzeniami.

Sprawdź, czy masz najnowszą wersję na swoim urządzeniu, stukając Ustawienia> Ogólne> Znajdź i stuknij Aktualizacja oprogramowania. Stuknij Aktualizuj, jeśli jest dostępny i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Metoda 8: Twarde resetowanie urządzenia

O ile nam się to nie podoba, to nie masz żadnych wyborów, a następnie rozważ twarde resetowanie iPhone'a / iPada, aby naprawić problem „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej”.

W przypadku iPhone'a 7, 7 Plus:

Naciśnij i przytrzymaj przyciski Uśpij / Obudź i Zmniejsz głośność przez około 10 sekund i zwolnij je, gdy pojawi się logo Apple

Dla iPhone 6 i wcześniejszych:

Naciśnij i przytrzymaj przyciski Uśpij / Obudź i Dom przez około 10 sekund i zwolnij, gdy pojawi się logo Apple.

W przypadku iPhone X:

  • Szybko naciśnij przycisk zwiększania głośności
  • Naciśnij szybko przycisk zmniejszania głośności
  • Naciskaj przycisk boczny, aż pojawi się logo Apple
  • Poczekaj, aż iPhone powróci na ekran blokady

reset-iphone-x

Część 2. Użyj programu innej firmy do rozwiązania problemu.

Kiedy w końcu naprawiłeś problem „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej” lub jeśli nic naprawdę nie pomogło ci rozwiązać problemu, dlaczego nie skorzystać z programów innych firm do tworzenia kopii zapasowych iPhone'a / iPada w przyszłości?

Zapobiegnie to wszelkim niechcianym problemom, takim jak „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej”. Jest jeden program która pozwala iDevices uzyskać w dowolnym momencie opcję pełnej kopii zapasowej i przywracania na dowolnym komputerze (Win lub Mac).

FoneDog Toolkit - iOS Backup and Restore to najlepsza opcja dla Ciebie.

Możesz pobrać bezpłatną wersję już dziś i powiadom swoich znajomych!

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

To oprogramowanie zapewnia następujące korzyści:

Proces tworzenia kopii zapasowej po kliknięciu

Brak utraty danych podczas tworzenia kopii zapasowej i przywracania

Umożliwia podgląd pliku

Z opcją selektywnego tworzenia kopii zapasowych i przywracania

Bez nadpisywania danych

W 100% bezpieczny

Jak korzystać z FoneDog Toolkit - iOS Backup i przywracanie danych?

Korzystanie z FoneDog Toolkit - tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych iOS nie jest wcale skomplikowane! Jest to idealne rozwiązanie dla użytkowników, którzy nie mają żadnego doświadczenia z technologiami mobilnymi. Po prostu wykonaj poniższe kroki, jak korzystać z tego programu:

Aby selektywnie wykonać kopię zapasową żądanych plików na urządzeniach z systemem iOS

  • Uruchom FoneDog Toolkit - iOS Backup i przywracanie danych
  • Podłącz iDevice i kliknij kopię zapasową danych iOS
  • Wybierz tryb tworzenia kopii zapasowej i kliknij Start
  • Wybierz pliki potrzebne do utworzenia kopii zapasowej i kliknij Dalej
  • Poczekaj na zakończenie tworzenia kopii zapasowej

proces tworzenia kopii zapasowej plików zakończony

Aby przywrócić, które chcesz przywrócić pliki

  • Uruchom program
  • Podłącz urządzenie i wybierz Przywracanie danych iOS
  • Wybierz spośród dostępnych plików kopii zapasowych
  • Zezwól oprogramowaniu na skanowanie pliku kopii zapasowej
  • Selektywnie przywróć potrzebne pliki
  • Zapisz pliki na komputerze lub w iDevice
  • Poczekaj na zakończenie całego procesu przed odłączeniem urządzenia

przywróć pliki z kopii zapasowej wcześniej

Część 3. Użyj opcji iTunes Backup

Jeśli modernizacja przestrzeni iCloud nie jest twoją rzeczą i już wykorzystałeś wolne miejsce, rozważ użycie iTunes. Możesz także pozbyć się problemu „niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej” podczas korzystania z iTunes.

iTunes od dawna wspiera wszystkich użytkowników iOS we wszelkiego rodzaju problemach i opcjach. Chociaż jest to dość niewygodne w użyciu, ponieważ musisz w tym celu podłączyć urządzenie, ale jego zalety są bardzo widoczne.

Aby wykonać kopię zapasową iPhone'a lub iPada w iTunes, wykonaj następujące kroki:

Uruchom iTunes na komputerze i zaktualizuj oprogramowanie Podłącz iPhone'a lub iPada kablem USB Kliknij ikonę urządzenia na stronie iTunes W okienku Podsumowanie kliknij Utwórz kopię zapasową teraz Kliknij Ten komputer dla lokalizacji kopii zapasowej Poczekaj na zakończenie procesu Jeśli chcesz przywrócić Kopia zapasowa iTunes może wtedy wykonać ten sam proces, ale następnie wybierz Przywróć kopię zapasową w tym samym okienku Podsumowanie.

Apply-itunes-to-Backup

Część 4. Wniosek

Więc masz to. Właśnie nauczyłeś się 8 najważniejszych wskazówek, jak to naprawić ”Niektóre pliki były niedostępne podczas ostatniej kopii zapasowej' kwestia. Mamy nadzieję, że łatwo rozwiązałeś problem.

Jeśli w przyszłości będziesz chciał uniknąć tego samego problemu, rozważ wykonanie kopii zapasowej plików za pomocą FoneDog Toolkit - iOS Data Backup and Restore. To oprogramowanie pozwala po prostu cieszyć się urządzeniem bez obaw o utratę danych.

Jeśli chcesz, po prostu kciuk w górę, kliknij naprzód, aby poinformować więcej osób.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Gina Barrow

Pisarz techniczny / kreatywny

Kuchnia, moja bezpieczna przestrzeń; czarny, mój ulubiony kolor

Przez jakiś czas był specjalistą technicznym, rozwiązując problemy ze smartfonem i oprogramowaniem, dopóki moja uwaga nie zwróciła uwagi na pisanie.

Logo iOS Data Backup & Restore

iOS Data Backup & Restore

Wykonaj kopię zapasową danych na komputerze i selektywnie przywróć dane iOS z kopii zapasowych.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.4 / 5 (na podstawie 109 oceny)

Logo iOS Data Backup & Restore

iOS Data Backup & Restore

Wykonaj kopię zapasową danych na komputerze i selektywnie przywróć dane iOS z kopii zapasowych.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.