Kontakt

Jak naprawić problem z iTunes „otrzymano nieprawidłową odpowiedź z urządzenia”?

Przez Vernon Roderick, Ostatnia aktualizacja: 28 grudnia 2019 r

iTunes jest ważną i cenną usługą dla użytkowników Apple. Pozwala wykonać kopię zapasową plików z urządzenia z systemem iOS lub przenieść je na komputer Mac. Jest to również łatwe, ponieważ wystarczy podłączyć urządzenie iOS do komputera i otworzyć iTunes. Później jednak użytkownicy narzekają, że dostają „otrzymano niepoprawną odpowiedź z urządzenia”Za każdym razem, gdy podłączą go do swojego komputera, otwórz iTunes i spróbuj uzyskać dostęp do urządzenia tam. Przyczyną może być kilka czynników, ale niezależnie od przyczyny może to być frustrujące.
Na szczęście jest to coś, co możesz spróbować naprawić samodzielnie. W następnej sekcji artykuł będzie omawiać sposoby naprawienia „otrzymano niepoprawną odpowiedź z urządzenia”Numer iTunes.

Ludzie też czytali: Jak pobierać filmy i pliki MP3 z YouTube

Część 1. Jak rozwiązać problem nieprawidłowej odpowiedzi z iPhone'a 7?Część 2 . Korzystanie z FoneDog Toolkit - Kopia zapasowa i przywracanie danych iOSPrzewodnik wideo: Użyj FoneDog Toolkit - Kopia zapasowa i przywracanie danych iOSCzęść 3. Wniosek

Ludzie również czytająNajlepszy przewodnik: Jak skutecznie naprawić błąd iTunes 54?Jak naprawić błąd iTunes 3600?

Część 1. Jak rozwiązać problem nieprawidłowej odpowiedzi z iPhone'a 7?

Ikona urządzenia z systemem iOS zwykle pojawia się w iTunes po podłączeniu do komputera kablem USB. Ale będą chwile, kiedy pojawi się komunikat o błędzie, taki jak ten: „iTunes nie może połączyć się z iPhonem„ (model urządzenia) ”, ponieważ otrzymano niepoprawną odpowiedź z urządzenia. ”Oznacza to, że urządzenie iOS nie mogło zostać poprawnie wykryte przez iTunes. Teraz istnieje kilka rozwiązań problemów, które możesz spróbować napraw problem i pozwól urządzeniu prawidłowo połączyć się z iTunes.

1. Pierwszą rzeczą, którą prawdopodobnie możesz zrobić, jest podwójne sprawdzenie używanego kabla USB. Być może użyty kabel jest uszkodzony, więc spróbuj użyć innego kabla i sprawdź, czy to rozwiązuje problem.

2. Upewnij się także, że urządzenie iOS nie jest zablokowane po podłączeniu go do komputera. iTunes nie może poprawnie wykryć urządzenia, jeśli jest zablokowane, więc upewnij się, że jest odblokowane podczas otwierania iTunes.

3. Inną rzeczą, którą możesz spróbować zrobić, jest zrestartowanie komputera i urządzenia z systemem iOS. Ponowne uruchomienie zwykle rozwiązuje wiele problemów i problemów, które występują w urządzeniu. Ponowne uruchomienie komputera i urządzenia z systemem iOS może rozwiązać problem.

4. Możesz także spróbować zresetować sieć, aby rozwiązać problem z połączeniem z iTunes. Aby to zrobić:

  • (1) Przejdź do Ustawień
  • (2) Kliknij Ogólne> Resetuj
  • (3) Kliknij Resetuj ustawienia sieciowe i potwierdź to

Zrestartować ustawienia sieci

5. Kolejną rzeczą, którą możesz spróbować zresetować, jest folder blokady iTunes. Aby zresetować folder, najpierw musisz go usunąć Aby to zrobić:

(1) Jeśli posiadasz komputer z systemem Windows 10:

  • Kliknij logo Windows i naciśnij R.
  • Wpisz% ProgramData% i naciśnij klawisz Return
  • Otwórz folder Apple
  • Usuń folder blokady (ważne jest, aby zalogować się jako administrator, aby to zrobić

(2) Jeśli używasz komputera Mac, musisz usunąć pliki z folderu, ale zostaw sam folder. Aby to zrobić:

  • Przejdź do Findera i kliknij przycisk Go
  • Kliknij Idź do folderu i wpisz / var / db / lockdown i naciśnij przycisk Return
  • Stuknij ikonę Widok, aby zobaczyć pliki
  • Wybierz wszystkie i usuń je. Ważne jest, aby pamiętać, aby nie usuwać samego folderu blokady, a jedynie jego zawartość.

6. Możesz także spróbować zaktualizować iTunes do najnowszej wersji, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, ponieważ nowa wersja prawdopodobnie już może rozwiązać ten problem. Aby zaktualizować do najnowszej wersji iTunes, wykonaj następujące czynności:

(1) Dla użytkowników komputerów Mac:

  • Otwórz App Store na komputerze Mac
  • Kliknij Aktualizacje znajdujące się w górnej części okna App Store
  • Sprawdź, czy są jakieś nowe aktualizacje dla iTunes i po prostu kliknij zainstaluj, jeśli są

mac-update-itunes

(2) Użytkownicy systemu Windows, którzy pobrali iTunes ze strony Apple:

  • Otwórz program iTunes
  • Wybierz Pomoc, która znajduje się na pasku menu u góry okna iTunes
  • Kliknij Sprawdź aktualizacje
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zainstalować najnowszą wersję iTunes

Window-Update-Itunes

(3) Jeśli pobrałeś iTunes ze sklepu Microsoft Store, ta wersja iTunes automatycznie aktualizuje się za każdym razem, gdy nowa wersja jest wydawana, więc nie musisz jej sprawdzać.

7. Na koniec możesz także spróbować odinstalować i ponownie zainstalować iTunes na swoim komputerze. Ta poprawka zwykle działa dla wielu osób, więc nie ma nic złego w wypróbowaniu ich. Oto, co musisz zrobić, aby odinstalować i ponownie zainstalować iTunes:

(1) Dla użytkowników komputerów Mac:

  • Przejdź do folderu Aplikacje i poszukaj aplikacji iTunes
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy iTunes i wybierz Uzyskaj informacje
  • Kliknij ikonę kłódki znajdującą się w prawym dolnym rogu okna. Musisz tutaj wpisać hasło administratora.
  • Kliknij i rozwiń Udostępnianie i uprawnienia, a następnie zmień uprawnienia dla „wszystkich” na Odczyt i zapis.
  • Po zakończeniu zamknij okno Pobierz informacje i przeciągnij aplikację iTunes do Kosza. Opróżnij kosz, aby całkowicie odinstalować aplikację.
  • Aby ponownie zainstalować iTunes, wystarczy otworzyć App Store lub pobrać bezpośrednio ze strony Apple

(2) Użytkownicy systemu Windows 10:

  • Kliknij logo Windows znajdujące się w lewym dolnym rogu ekranu.
  • Kliknij ikonę Ustawienia
  • Kliknij Aplikacje
  • Przewiń w dół i poszukaj aplikacji iTunes i kliknij ją
  • Kliknij Odinstaluj i postępuj zgodnie ze wszystkimi instrukcjami, aby zakończyć odinstalowywanie aplikacji
  • Po odinstalowaniu uruchom ponownie komputer przed ponowną instalacją
  • Aby ponownie zainstalować iTunes na komputerze, możesz pobrać go ze sklepu Microsoft Store lub na stronie Apple.

uninstall-itunes-win

Jeśli którekolwiek z tych rozwiązanych problemów nie rozwiązało problemu, najlepiej skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby dowiedzieć się, co możesz zrobić, aby naprawić iTunes. W międzyczasie istnieją jeszcze inne sposoby na utworzenie kopii zapasowej urządzenia bez konieczności korzystania z iTunes. Jeden z nich odbywa się za pośrednictwem iCloud, ale jeśli używasz tylko darmowej wersji, będziesz mieć tylko 5 GB przestrzeni dyskowej przestrzeń.

Dzięki temu najlepiej jest udać się do zewnętrznego dostawcy, a jednym z takich dostawców jest FoneDog Mobile Solution Provider. Firmowy Kopia zapasowa i przywracanie danych w systemie iOS Oprogramowanie to doskonałe narzędzie do tworzenia kopii zapasowych i przywracania plików i danych z urządzenia z systemem iOS. Jest łatwe w obsłudze i w 100% bezpieczne, więc nie musisz się o nic martwić.

Został również zaprojektowany w taki sposób, aby nie nastąpiła utrata danych podczas tworzenia kopii zapasowej i przywracania, więc masz pewność, że Twoje dane są zawsze chronione. A co najlepsze, możesz wypróbować go za darmo przez 30 dni, ponieważ ma bezpłatny okres próbny. Pozwala to przetestować oprogramowanie bez żadnego ryzyka z Twojej strony.

Część 2 . Korzystanie z FoneDog Toolkit - Kopia zapasowa i przywracanie danych iOS

Nie wiele do powiedzenia, zacznijmy korzystać z kopii zapasowej i przywracania danych iOS

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Krok 1: Podłącz urządzenie iOS i zainstaluj oprogramowanie

Aby wykonać kopię zapasową plików i danych za pomocą oprogramowania, najpierw musisz podłączyć urządzenie iOS do komputera Mac lub PC i zainstalować oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych iOS z FoneDog.

Następnie musisz otworzyć FoneDog Toolkit - iOS Toolkit i kliknąć Kopia zapasowa i przywracanie systemu iOS i wybrać Kopię zapasową danych iOS.

tworzenie kopii zapasowych i przywracania

Krok 2. Wybierz tryb tworzenia kopii zapasowych danych

Spowoduje to przejście do strony, na której będziesz musiał wybrać tryb tworzenia kopii zapasowych danych, którego użyjesz do utworzenia kopii zapasowej plików. Będziesz miał tutaj dwie opcje: albo Standardowa kopia zapasowa, albo Szyfrowana kopia zapasowa.

Pierwsza z nich polega na regularnym tworzeniu kopii zapasowych danych, a druga umożliwia wprowadzenie hasła, aby tylko ci, którzy znają hasło, mogli uzyskać dostęp do pliku kopii zapasowej. Po wybraniu trybu nadszedł czas, aby kliknąć przycisk Start, a następnie wybrać dane i pliki, których kopię zapasową chcesz utworzyć.

Wybierz tryb kopii zapasowej

Krok 3: Wybierz typ danych, które chcesz wykonać kopię zapasową

Po dokonaniu wyboru FoneDog Toolkit rozpocznie tworzenie kopii zapasowej danych, a po zakończeniu wyświetli nazwę i rozmiar kopii zapasowej.

wybierz typ plików do kopii zapasowej

Krok 4: Zaczekaj, aż FoneDog Toolkit zakończy tworzenie kopii zapasowej danych.

Po utworzeniu kopii zapasowej plików i danych z urządzenia iOS możesz przywrócić je na dowolnym urządzeniu, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.

zakończono tworzenie kopii zapasowej

Przewodnik wideo: Użyj FoneDog Toolkit - Kopia zapasowa i przywracanie danych iOS

Część 3. Wniosek

iTunes ma wiele zastosowań dla użytkowników Apple, a jednym z jego głównych zastosowań jest umożliwienie wykonania kopii zapasowej urządzenia iOS lub przywrócenia go przy użyciu istniejącego pliku kopii zapasowej na komputerze. Ale jak każdy program, nie jest odporny na błędy i problemy, a jednym z problemów, które można tutaj spotkać, jest komunikat „iTunes nie mógł połączyć się z iPhone'em (model urządzenia)”, ponieważ otrzymano nieprawidłową odpowiedź z urządzenia ”. Może to być irytujący problem, szczególnie jeśli właśnie konfigurujesz iTunes do tworzenia kopii zapasowych urządzenia.

Istnieje kilka rozwiązań, które można wypróbować, które prawdopodobnie mogą rozwiązać problem. Rozwiązanie obejmuje aktualizację iTunes do najnowszej wersji przy użyciu innego kabla USB lub ponowne uruchomienie urządzenia i komputera. Rozwiązania te nie gwarantują rozwiązania problemu, ale nie zaszkodzi Ci ich wypróbowanie. Jeśli problem będzie się powtarzał, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to skontaktować się z pomocą techniczną Apple w celu uzyskania pomocy.

Ponieważ nie możesz korzystać z iTunes, najlepszym sposobem na utworzenie kopii zapasowej urządzenia jest pomoc zewnętrznego dostawcy i polecam dostawcę rozwiązań mobilnych FoneDog oraz ich oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i przywracania danych iOS. Oprogramowanie jest bardzo łatwe w użyciu i jest w 100% bezpieczny, zapewniając ochronę plików i danych. Można go również wypróbować za darmo przez 30 dni. W ten sposób możesz przetestować oprogramowanie, nie ryzykując żadnych pieniędzy z Twojej strony i sprawdzić, czy będzie to potrzebne.

Zostaw komentarz

Komentarz

Komentarz ()
obraz autora

Vernon Roderick

Specjalizacja techniczna w zakresie pisania scenariuszy na PC / YouTube / optymalizacji witryny

Jedną z moich pasji jest tworzenie własnego oprogramowania

Piszę artykuły, aby dzielić się wiedzą na temat technologii IT i trochę doświadczenia w tworzeniu własnego oprogramowania, a tworzenie własnego oprogramowania jest jedną z moich pasji do pracy.

Logo iOS Data Backup & Restore

iOS Data Backup & Restore

Wykonaj kopię zapasową danych na komputerze i selektywnie przywróć dane iOS z kopii zapasowych.

Darmowe pobieranie Darmowe pobieranie

Jak ci się podoba ten artykuł?

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

CIEKAWYDULL

Sprawdź ikonę/Sprawdź ikonę

PROSTYTRUDNY

Dziękuję Ci! Oto twoje wybory:

Oceń ten artykuł: Doskonały

Ocena: 4.6 / 5 (na podstawie 73 oceny)

Logo iOS Data Backup & Restore

iOS Data Backup & Restore

Wykonaj kopię zapasową danych na komputerze i selektywnie przywróć dane iOS z kopii zapasowych.

Darmowe pobieranie

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.