Kontakt

Can Not Detect Device

Często Zadawane Pytania

Q1. FoneDog FAQ: What should I do if FoneDog does not detect my device?

Twój problem może być spowodowany przez coś złego w połączeniu USB, jeśli urządzenie nie może zostać wykryte, możesz wykonać następujące czynności:

  1. Please disconnect your device and connect it again. Then please unlock your device and click "Trust" button on your device to trust the computer.
  2. In case the connection is unstable, please change other USB cable and try again.
  3. Make sure you are using the latest version.
  4. Sprawdź, czy iTunes może rozpoznać Twoje urządzenie.
  5. If your iTunes can recognize your device and our product can't detect your phone, please do as below.
    1. Uruchom iTunes.
    2. Connect your device until iTunes can recognize your device.
    3. Close your iTunes.
    4. Restart our product to check if the app can detect your device.
  6. Jeśli urządzenie zablokowało się, nie można uruchomić ponownie lub w innym nienormalnym stanie, możesz użyć Odzyskiwanie systemu iOS function to fix it. If our product still can't help you, please contact customer service, [email protected].

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.