Rejestrator ekranu FoneDog Rejestrator ekranu FoneDog
Oferta specjalna Oferta specjalna
Only Only
$4.49 $4.49
aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc aby uzyskać licencję na JEDEN miesiąc
Wyprzedaż kończy się za xx dni Wyprzedaż kończy się za xx dni
Kup teraz
sprzedaż

Kontakt

Często zadawane pytania dotyczące odzyskiwania danych iOS

Jak rozwiązać typowe pytania, które możesz napotkać.

Pytanie 1 Jaka jest różnica między wersją próbną a zarejestrowaną wersją programu?

Wersja testowa jest dokładnie taka sama jak wersja zarejestrowana. Jedyna różnica między nimi polega na tym, że wersja próbna może skanować tylko pliki kopii zapasowej iTunes, pliki kopii zapasowej iCloud i urządzenia z systemem iOS, aby wyświetlić podgląd utraconych danych, ale nie można ich odzyskać. Musisz zapłacić, aby odzyskać i zapisać zeskanowane dane na komputerze w ostatnim kroku. Wersja testowa dla naszych klientów polega na sprawdzeniu, czy program może skanować brakujące dane. Jeśli nasz program można zeskanować i wyświetlić, oznacza to, że może pomóc przywrócić to, czego chcą.

Q2 Jakie scenariusze może działać FoneDog iOS Data Recovery?

Pliki są przypadkowo usuwane z urządzenia z systemem iOS.

Dane są tracone z powodu niedostępnego systemu.

Awaria systemu Apple iOS.

Urządzenie iOS jest uszkodzone.

Dane są usuwane ze względu na aktualizację systemu iOS, resetowanie do ustawień fabrycznych, łamanie jailów lub formatowanie.

Urządzenie iOS zostało skradzione / zgubione.

Pytanie 3 Czy korzystanie z oprogramowania FoneDog jest bezpieczne?

Tak, ten program do odzyskiwania danych iOS jest całkowicie bezpieczny. Zapewniamy, że odzyskanie plików nie spowoduje przepisania ani wprowadzenia zmian w urządzeniach.

Pytanie 4 Jakie są wymagania systemowe dotyczące odzyskiwania danych iOS i obsługiwane urządzenia.

Pytanie 5 Dlaczego potrzebuję najnowszej wersji iTunes, aby połączyć i przeskanować urządzenie?

Aby zachować zgodność urządzenia z tym programem, zalecamy zainstalowanie najnowszej wersji iTunes. Możesz pobrać najnowszą wersję iTunes tutaj.

Pytanie 6 Dlaczego nie powinienem uruchamiać iTunes podczas odzyskiwania plików?

Aby uniknąć pokrycia usuniętych danych, nie uruchamiaj iTunes podczas odzyskiwania.

Pytanie 7 Czy iOS Data Recovery może odzyskać pliki audio?

Tak. Obecnie FoneDog iOS Data Recovery obsługuje odzyskiwanie notatek głosowych i poczty głosowej z kopii zapasowej iTunes / iCloud.

P8. Czy mogę używać programu na dwóch komputerach z jednym kodem rejestracyjnym?

Nie możesz. Z kodu można skorzystać tylko raz, dlatego zarejestruj się na często używanym komputerze. Jeśli masz jakiś problem, skontaktuj się z nami: support@fonedog.pl

Pytanie 9 Dlaczego nie mogę znaleźć danych w trybie „Odzyskaj z urządzenia z systemem iOS”?

Po usunięciu danych każda nowa operacja na urządzeniu lub nowe dane zapisane na urządzeniu mogą spowodować zastąpienie danych. Jeśli zsynchronizowałeś urządzenie iOS z iTunes / iCloud przed usunięciem danych, możesz wybrać tryb Odzyskaj z pliku kopii zapasowej iTunes lub Odzyskaj z pliku kopii zapasowej iCloud, aby odzyskać dane.

P10 Dlaczego nie możemy znaleźć wszystkich usuniętych plików?

Prawdopodobnie te zdjęcia zostały nadpisane lub uszkodzone podczas zapisywania nowych danych na urządzeniu. Gdy zauważysz, że niesłusznie usunąłeś niektóre dane, przestań używać urządzenia z systemem iOS, aby uniknąć zastąpienia danych.

Pytanie 11 Dlaczego nie mogę odzyskać niektórych zdjęć?

Proszę przejść do Q10 po szczegóły. Wszelkie operacje na urządzeniu, takie jak robienie zdjęć, wysyłanie / odbieranie zdjęć, nadpisują utracone dane i uniemożliwiają ich odzyskanie.

Pytanie 12 Co powinienem zrobić, jeśli FoneDog iOS Data Recovery nie wykryje mojego urządzenia?

Jeśli urządzenie nie może zostać wykryte, możesz wykonać następujące czynności:

  1. Ponownie podłącz urządzenie do komputera.
  2. Uruchom ponownie program iPhone Data Recovery lub komputer.
  3. Zmień inne porty USB

P13 Co zrobić, jeśli napotkam „nieudaną analizę”?

Czas analizy zależy od ilości plików na twoim urządzeniu. Im więcej plików ma Twoje urządzenie, tym więcej czasu zajmie jego analiza. Jeśli napotkasz tę sytuację, możesz skorzystać z następujących wskazówek:

  1. Odblokuj urządzenie, jeśli istnieje hasło blokady ekranu.
  2. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes. Jeśli w iTunes wystąpi jakaś usterka, wpłynie to na skuteczność analizy urządzenia.
  3. Jeśli pliki kopii zapasowej iTunes zostały zaszyfrowane, usuń hasło do pliku kopii zapasowej iTunes.
  4. Sprawdź połączenie USB, odłącz je i podłącz ponownie, wypróbuj alternatywny port USB.
  5. Uruchom ponownie iPhone'a i komputer.
  6. Zamknij wszelkie działające oprogramowanie antywirusowe.

Pytanie 14 Dlaczego nie mogę pomyślnie zarejestrować programu?

Oto niektóre rozwiązania, których możesz potrzebować:

  1. Sprawdź i potwierdź swój adres e-mail i kod rejestracyjny, czy wpisałeś / wkleiłeś poprawnie.
  2. Sprawdź, czy pobierasz odpowiednią wersję programu.
  3. Instalacja i rejestracja programu powinna być w stanie Internetu.
  4. Masz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, wyślij zrzut ekranu do support@fonedog.pl analizować i rozwiązywać.

P15. Dlaczego nie mogę wyświetlić podglądu utraconych filmów w bezpłatnej wersji próbnej?

Po zakupie pełnej wersji i przywróceniu znalezionych plików wideo na komputerze możesz ją otworzyć i wyświetlić.

Pytanie 16 Dlaczego dostałem miniatury zdjęć, a nawet filmów z iOS Data Recovery?

Gdy utracone zdjęcia i filmy zostaną zastąpione przez nowo wygenerowane dane, nie można ich odzyskać pod tym warunkiem. Odzyskiwanie danych iOS może uzyskać tylko dla ciebie miniatury.

P17 Co zrobić, jeśli nie można zarejestrować programu, gdy pojawia się błąd rejestracji sieci?

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli utknąłeś na błędzie sieciowym rejestru, być może twoje połączenie sieciowe nie jest stabilne lub serwer WWW jest ograniczony. Oto kilka zalecanych rozwiązań, aby naprawić błąd sieciowy rejestru.

  1. Aby ustawić zaporę

    Z powodu ustawienia zapory firewall może nie być dozwolone na serwerze internetowym FoneDog. W tych okolicznościach należy dodać „reg.fonedog.com” do zapory. I powinieneś ustawić port sieciowy na „443”, a protokół na „https”.

    Istnieje kilka kroków, jak wyłączyć lub ustawić zaporę.

    za. Otwórz stronę ustawień „Sieć i Internet” w „Centrum sterowania”.

    b. Po wejściu do „Centrum sieci i udostępniania” wybierz „Zapora systemu Windows”. Zobaczysz to po lewej u dołu.

    Centrum sieci i udostępniania

    do. Wybierz „Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windows” po lewej stronie.

    Wyłącz zaporę

    re. Następnie znajdujesz się na stronie „Ustawienia niestandardowe”, gdzie możesz wyłączyć lub ustawić zaporę.

    Konfigurowanie zapory ogniowej
  2. Aby sprawdzić połączenie z siecią

    Jeśli nie masz pewności, czy błąd sieci w rejestrze jest spowodowany głównie złym połączeniem sieciowym, możesz także spróbować podłączyć urządzenie do innej lepszej sieci, a następnie zarejestrować program ponownie. Jeśli rejestracja zakończy się powodzeniem, oznacza to, że połączenie sieciowe powoduje błąd sieciowy rejestru.

  3. Aby ponownie zainstalować program
  4. Aby wyłączyć VPN

    Mam nadzieję, że powyższe rozwiązania pomogą naprawić błąd sieciowy rejestru. Jeśli nadal masz pytania dotyczące tego problemu, skontaktuj się z nami support@fonedog.pl.

FoneDog używa plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kliknij tutaj uczyć się więcej.